اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دوربین ابردقیق بلاک مجیک با حسگر 80 مگاپیکسلی

شرکت بلاک مجیک دوربین فیلم برداری جدیدی را عرضه کرده که قادر به فیلم برداری با سرعت 60 فریم در ثانیه است.

دوربین ابردقیق بلاک مجیک با حسگر 80 مگاپیکسلی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، دقت دوربین جدید بلاک مجیک ۱۲K بوده و بنابراین کیفیت هر فریم تصاویر تهیه شده با استفاده از این دوربین به ۸۰ مگاپیکسل می رسد.

دوربین یادشده که Ursa Mini Pro ۱۲k نام دارد، مجهز به حسگرهای قدرتمند سوپر ۳۵ بوده و با اعمال تنظیمات دیگر می تواند ۱۱۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۸K یا ۲۲۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۴K تصویربرداری کند. لذا دوربین یادشده برای تصویربرداری و فیلم برداری با سرعت آهسته گزینه ای مناسب است.

 

علاوه بر این، امکان نصب کارت حافظه بر روی دوربین یادشده وجود دارد و سرعت نگارش اطلاعات بر روی این کارت های حافظه به ۹۰۰ مگابایت در ثانیه می رسد.

این دوربین ده هزار دلار قیمت دارد و با به روزرسانی سخت افزاری قابلیت هایی همچون نمایش درخشان رنگ ها و تصاویر و نیز تفکیک بهتر رنگ ها در زمان ضبط تصاویر به آن افزوده شده است.

بهره مندی از پرت یو اس بی سی، نمایشگر لمسی ۴ اینچی، امکان کنترل بی سیم از طریق آیفون یا گوشی های اندرویدی از جمله دیگر امکانات این دوربین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول