اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اختصاص «رواق قلم» در فهمای سال جاری به استان یزد

مسئول کانون مساجد یزد با اشاره به تعریف شبستان های مختلف در رویداد ملی فهما در سال جاری گفت: رواق قلم در فهمای سال جاری به استان یزد اختصاص داده شده است.

اختصاص «رواق قلم» در فهمای سال جاری به استان یزد

حجت الاسلام مظفر سالاری در دیدار با مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در استان گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد به عنوان مهمترین رویکرد کانون های مساجد است که امیدواریم بتوانیم از این طریق جذب حداکثری در مساجد داشته باشیم و احیای کارکردهای مساجد را دنبال کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: فاز اول فهما ویژه ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سال گذشته با حضور بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور اجرا شد که استان یزد توانست 37 کانون برگزیده در این رویداد داشته باشد که امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم درخشش بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: امسال فاز دوم این رویداد را به صورت تخصصی تر داریم به نحوی که در آن سه شبستان هنر، فرهنگ و نوآوری در نظر گرفته شده که برای هر کدام از آنها نیز رواق هایی به منظور فعالیت های جزیی تر دنبال می شود.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: امسال رواق قلم به استان یزد اختصاص داده شده است که امیدواریم بتوانیم در قالب آموزه های قرآنی، داستان نویسی داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: استراتژی ما در سه فاز کودک و نوجوان، اشتغال زایی و خانواده دنبال می شود که هدف ما نیز جذب کودک و نوجوان به مساجد است که در کنار آن نیز برنامه های خود را دنبال می کنیم.

وی گفت: ما باید از فرصت های بوجود آمده بهترین بهره برداری را داشته باشیم و در جهت ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول