اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی شد

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان گفت: زنجان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی در کشور شد.

زنجان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کریم رحیمی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ورزش در همسایگی در زنجان خبر داد. 

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی 17 استان را به عنوان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی معرفی کرده است، تصریح کرد: استان زنجان نیز یکی از این استان‌ها بوده و بعد از موفقیت در مرکز استان آن را به شهرستان‌ها نیز تعمیم خواهد داد. 

وی با اشاره به شرایط ویژه کشور و جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا و کم تحرکی و دوری از ورزش به علت ممنوعیت استفاده از اماکن ورزشی اضافه کرد: اجرای این طرح برخی خلاءهای موجود را پوشش خواهد داد. 

رحیمی‌زاده با بیان اینکه اولویت نخست در اجرای طرح ورزش در همسایگی از مجتمع‌های مسکونی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: مربیان ورزشی در روزها و ساعت‌هایی که اعلام می‌شود در مجتمع‌ها حضور پیدا کرده و مردم می‌توانند در خانه، تراس یا حیاط مجتمع و در فضای آزاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ورزش کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان خاطر نشان کرد: همه اقداماتی که انجام می‌گیرد با هماهنگی ستاد پیشگیری از کرونای استان بوده و در صورت موفقیت طرح توسعه پیدا می‌کند.

وی گفت: اجرای این طرح از 18 مرداد‌ماه سال جاری آغاز و تا 13 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول