اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

نارضایتی وزیر دفاع گرجستان از اعمال محدودیت‌‌های ایجاد شده بعد از کرونا بر روند همکاری‌ها با ایران

وزیر دفاع گرجستان در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران از محدودیت‌های ایجاد شده بعد از شیوع کرونا بر روند همکاری‌های دو کشور، ابراز نارضایتی کرد و هرگونه تضییقات در این خصوص را مخالف منافع دو طرف خواند.

نارضایتی وزیر دفاع گرجستان از اعمال محدودیت‌‌های ایجاد شده بعد از کرونا بر روند همکاری‌ها با ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید جواد قوام شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با «ایراکلی قاریباشویلی» وزیر دفاع گرجستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 در این دیدار طرفین چشم انداز همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف همکاری را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. 

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های متنوع موجود برای همکاری‌های دوجانبه بر توسعه مناسبات همه جانبه بین دو کشور تاکید کرد. 

وزیر دفاع گرجستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در نیروهای مسلح گرجستان، از محدودیت‌های ایجاد شده بعد از همه گیری کرونا در همکاری‌های دو کشور، ابراز نارضایتی کرد و هرگونه تضییقات در این خصوص را مخالف منافع دو طرف خواند.

به گزارش فارس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس نهم مرداد ماه نیز در دیدار با «ناتیا تورناوا» وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان با اشاره به متوقف شدن ورود کالاهای ایرانی به گرجستان، از کاهش حجم مبادلات تجاری بین دو کشور ابراز نگرانی کرده بود. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول