اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز عضوگیری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان/ پیشران حل معضلات استان خواهیم بود

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به آغاز عضوگیری این سازمان از دانشجویان، گفت: تلاش ما این است که پیشران حل معضلات استان باشیم.

آغاز عضوگیری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان/ پیشران حل معضلات استان خواهیم بود

علیرضا سعیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس با اشاره به شروع به کار مجدد سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد گلستان با مدیریت اجرایی جدید، اظهار کرد: این سازمان یکی از مهم‌ترین بسترهای مهیا کردن رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانشجویان به عنوان یکی از رسالت‌های جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه کار گروهی و همدلی برای توسعه از دیگر وظایف سازمان دانشجویان در دانشگاه‌های استان است، افزود: در این سازمان تلاش خواهیم کرد تا با عضوگیری از دانشجویان علاقه‌مند فعالیت‌های تیمی را در وجود این عزیزان نهادینه کند.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان با تاکید بر مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشجویان در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: ارائه راه‌حل‌های مبتکرانه، خلاقانه و مساله‌محور توسط دانشجویان یکی از مهم‌ترین مطالباتی است که رهبری از دانشجویان خواسته‌اند و ما تلاش داریم در قالب سازمان دانشجویان برای مسائل مطرح شده در استان در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی راه حل‌هایی متناسب و البته بدیع ارائه کنیم.

سعیدی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی را پیشران و پیشرو در حل معضلات اجتماعی و غنابخش به فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانست و ادامه داد: عضوگیری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد گلستان آغاز شده و تلاش داریم با به کارگیری و هدایت نیروهای خلاق و پویای دانشجویی و با تکیه بر اراده مستحکم دانشجویان گلستانی در مسیر توسعه استان گام‌های بلندی برداریم.

وی با اشاره به دستورات دین مبین اسلام بر مشورت و استفاده از خردجمعی، تاکید کرد: ما در سازمان دانشجویان قصد داریم مشورت‌پذیری، کارجمعی، توجه به خردجمعی و همچنین مسئولیت‌پذیری را با هدف تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی در وجود دانشجویان نهادینه کنیم.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان قالب برنامه‌های تدوین شده در این سازمان را جشنواره، نشست‌های تخصصی، کارگاه و سمینار، تولیدات چندرسانه‌ای و نمایشگاه‌های تخصصی عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای مهم فعالیت‌های این سازمان در سال نخست عضوگیری و فعالیت جدی در استان گلستان موضوع جهش تولید و فرهنگ اقتصادی خواهد بود.

سعیدی بهره‌مندی از دوره‌های مهارت‌افزایی و توانمندسازی به صورت رایگان و معرفی به مراکز مختلف جهاد دانشگاهی برای برخورداری از تخفیف دوره‌های آموزشی را از جمله مزایای عضویت در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: دانشجویانی که در این سازمان عضو می‌شوند علاوه بر مهارت‌آموزی در طول دوره عضویت می‌توانند در رشته‌های مختلف در این سازمان دوره کارورزی خود را طی کنند.

وی با اشاره به تخفیفات در نظر گرفته شده برای چاپ کتب اعضای هیئت علمی و دانشجویان عضو سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی توسط سازمان انتشارات این نهاد خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این دانشجویان عضو سازمان در انجام پروژه‌های تحقیقاتی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ... مشارکت داده شده و عواید مادی و معنوی این برنامه‌ها متوجه آنان خواهد بود.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان پیرامون نحوه ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند تاکید کرد: این عزیزان می‌توانند برای ثبت‌نام و تکمیل فرم عضویت به وب سایت www.studentcity.ir  مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به جهاد دانشگاهی استان گلستان واقع در ضلع‌غربی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مراجعه کنند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول