اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزییات نشست امروز نمایندگان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه امام سجاد (ع)

نمایندگان هرمزگان امروز در دیدارهای جداگانه با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای تقویت تعاملات و همکاری‌ها به منظور کمک به رشد و توسعه هرمزگان پرداختند.

جزییات نشست امروز نمایندگان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه امام سجاد (ع)

احمد جباری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: امروز فرصتی فراهم شد تا در قالب مجمع نمایندگان استان هرمزگان دیدارهای جداگانه‌ای با حجت‌الاسلام دکتر عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و همین طور با سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان داشته باشیم.

وی افزود: در هر دو دیدار ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص تقویت هم‌افزایی در زمینه‌های مختلف، بر لزوم تشکیل اتاق فکر و یک شورای راهبردی به منظور توسعه استان به منظور اخذ نظرات، ایده‌ها و مشورت‌ها در زمینه مسائل مختلف تأکید و مجموعه نمایندگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و نماینده مکرم ولی فقیه در استان با روی گشاده و اندیشه‌ای متواضعانه در راستای همکاری با نمایندگان استان به منظور کاستن از مشکلات مردم تأکید کردند.

 

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان همچنین با اشاره به طرح موضوع توسعه سواحل و جزایر، یکی از دغدغه‌های مشترک مطرح شده در این دو نشست را اهمیت توجه به توسعه دریامحور و مشارکت دادن مردم در زمینه امور توسعه‌ای سواحل عنوان و خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمادگی خودمان را برای تبدیل طرح‌های پخته شده به قانون در مجلس اعلام کردیم و ضروری است تا در این زمینه از نظرات نخبگان نیز بهره‌گیری شود.

جباری دبیر کمیسیون عمران مجلس، طرح کمک به تکمیل و توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی سپاه را یکی از مصوبات خوب مجلس یازدهم برشمرد و بیان داشت: شاهد برگزاری بسیاری از مراسمات اجتماعی مردم از جمله برگزاری مراسمات محدود عروسی و عقد آسان در مراکز ورزشی سپاه هستیم و این عزم که از هرمزگان شکل گرفته در کشور نیز تسری یافته است و از این نگاه رو به جلو و دغدغه‌مندانه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز از سوی نمایندگان تقدیر شد.

وی یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این دیدارها را اصلاح نگاه به هرمزگان در سطح ملی برشمرد و ابراز داشت: سال پایانی فعالیت دولت در کشور را شاهدیم و باید کار مشترکی میان همه دلسوزان استان برای تقویت انگیزه کار و امید در جامعه انجام گیرد تا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، هرمزگان که به عنوان پیشانی اقتصادی کشور مطرح است، دچار رکود نشود.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان همچنین گفت: نگاه به مشارکت صنایع استان در رشد و پیشرفت هرمزگان نیز یک نگاه همه‌جانبه است و انتظار داریم این فرآیند به شکل مطلوب‌تری هدایت و ساماندهی شود تا مردم اثربخشی آن را در امورات عمومی استان شاهد باشند.

انتهای پیام/88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول