اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیمارستان میامی هر چه زودتر تکمیل و تجهیز شود

امام جمعه میامی گفت: در بیمارستان میامی اقدام‌های خوبی در حال انجام است و مسؤولان از هم‌اکنون به فکر تجهیز و تکمیل این طرح باشند.

بیمارستان میامی هر چه زودتر تکمیل و تجهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌‌پور بعدازظهر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های هفته دولت در شهرستان میامی که با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری و تالار اجتماعات فرمانداری میامی برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت را که به نام دو شهید و شخصیت مکتبی و ولایی نام‌گذاری شده است، را خدمت خدمتگزاران و دولتمردان ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و این هفته ارزشی را گرامی می‌داریم.

وی اضافه کرد: از خدمات مسؤولان گذشته و کنونی استان سمنان که برای گره‌گشایی از مشکلات مردم میامی در تلاش هستند، قدردانی می‌شود.

امام جمعه میامی افزود: طرح‌هایی که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد، نشان‌دهنده آن که مسؤولان با تلاش فراوان برای گره‌گشایی از مشکلات زیرساختی میامی در تلاش هستند.

صفایی‌‌پور بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای مطالبه‌گری و تقدیر از عملکرد مسؤولان است و به یقین مسؤولان استان همواره برای رفع گرفتاری‌های مردم در تلاش بودند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان میامی انتظار دارند که مطالبه و مشکلاتشان با درایت و تدبیر مسؤولان برطرف شود، ادامه داد: میامی جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور است و مسؤولان در ارتباط با اقدام‌های انجام شده در منطقه در یک سال گذشته به مردم گزارش دهند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه در بیمارستان میامی اقدام‌های خوبی در حال انجام است و مسؤولان از هم‌اکنون به فکر تجهیز و تکمیل این طرح باشند، خاطرنشان کرد: با روحیه جهادی در سال‌های گذشته نظام مقدس جمهوری در مسیر رشد و بالندگی قرار گرفت و این روند مطلوب و ارزنده ادامه یابد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول