اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جهاد بانوان طلبه شاهرود؛ از نذر دوخت ماسک تا بسته‌های معیشتی+ تصاویر

طرح نذر دوخت ماسک برای توزیع بین عزاداران حسینی و تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی به همت طلاب جهادگر و بسیجی شاهرود اجرا شد.

جهاد بانوان طلبه شاهرود؛ از نذر دوخت ماسک تا بسته‌های معیشتی+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، به همت گروه جهادی شهید حججی پایگاه امام صادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود، نذر دوخت ماسک برای عزاداران حسینی در حوزه علمیه امام صادق (ع) خواهران شاهرود در حال اجراست.

در این راستا، کارگاه تولید ماسک در این حوزه علمیه به همت خواهران طلبه بسیجی برپا شده و روزانه بیش از ۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌کند که بین عزاداران حسینی توزیع می‌شود.

همچنین طلاب جهادگر بسیجی در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، ۵۰ بسته معیشتی شامل برنج ایرانی، گوشت گوسفندی، روغن، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، پنیر، ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده به ارزش هر یک بیش از ۴۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان شاهرود توزیع شد.

گروه جهادی شهید حججی پایگاه بسیج امام صادق (ع) طلاب جهادگر خواهر بسیجی شاهرود تاکنون تهیه بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم و بسته‌های فرهنگی، قربانی گوسفند و فعالیت‌های دیگر را نیز در راستای منویات رهبر انقلاب در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه انجام داده است.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول