اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برای نخستین بار در داخل استان زنجان

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در بیستم شهریورماه خبر داد و گفت: بیش از هزار و 200 نفر در استان، متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برای نخستین بار در داخل استان زنجان

سید محسن صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه آزمون جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و تولیت سازمان سنجش، روز پنجشنبه بیستم شهریورماه 1399 برای نخستین بار در مراکز تمام استان‌ها به صورت همزمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: شرکت کنندگان استان زنجان که شامل یک هزار و 39 مرد و 186 زن هستند که در روز آزمون به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان افزود: داوطلبان طی دو روز گذشته هفته جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور کارت های ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: این آزمون ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه ۹۹ در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود و سوالات در دو گروه عمومی و تخصصی بوده و مدت زمان پاسخگویی به سوالات ۱۱۰ دقیقه است، ضمن اینکه متقاضیان آزمون متوجه باشند که به همراه داشتن کتاب و جزوه و ماشین حساب برای هیچ یک از رشته‌ها مجاز نیست.

صفوی زمان اعلام نتایج آزمون را دو ماه بعد از برگزاری آن اعلام کرد و گفت: ظرفیت‌های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شده و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای افراد شرکت کننده الزامی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون به دلیل شیوع کرونا در سال 98 به تعویق افتاده بود که طبق فراخوان اعلامی از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در بیستم شهریورماه سال‌جاری و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول