اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| شهردار فرون‌آباد درباره شفافیت عملکردش پاسخ داد

شهردار فرون آباد درباره شفافیت عملکرد خود گفت: تمامی فعالیت‌های انجام شده طبق قانون بوده و اسناد مرتبط با هر موضوع برای نظارت بازرسان در دسترس است.

فارس من| شهردار فرون‌آباد درباره شفافیت عملکردش پاسخ داد

کوروش میرزائی شهردارفرون آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت درباره پیگیری سوژه‌ ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عنوان (درخواست شفافیت عملکرد شهرداری «فرون‌آباد» پاکدشت) اظهار کرد: سوألات مطروحه مقرضانه بوده ولی برای شفاف شدن به آن‌ها پاسخ می‌دهم.

وی در پاسخ به اولین سوأل مبنی بر میزان حقوق دریافتی خود بیان کرد:حقوق شهردار برابر با حکم استاندار بوده و با توجه به ۲۰ سال سابقه کار، ایثارگری و معافیت مالیاتی و بیمه، ماهیانه ۸ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنم.

شهردار فرون آباد درباره حقوق و مزایای راننده خود به در اختیار بودن ماشین به همراه راننده در کل ادارات اشاره کرد و گفت: راننده من فرزند شهید بوده و با وجود داشتن وضعیت مالی نامطلوب به او کمک کردم، در حال حاضر از آذرماه سال گذشته به علت شیوع کرونا خودم رانندگی می‌کنم.

میرزائی درباره هزینه ساخت ساختمان جدید شهرداری و آتش‌نشانی مطرح کرد: ساختمان‌ها برابر تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های استانداری ساخته و به علت محرمانه بودن پرونده‌ها اطلاعات لازم در هر زمان در اختیار سیستم‌های نظارتی قرار می‌گیرد.

وی شرایط فعلی آتش‌نشانی شهر فرون آباد را مطلوب عنوان کرد و افزود: اکنون ماشین‌های آتش‌نشانی بروز و یا تعمیر شده همچنین امکانات رفاهی پرسنل مهیا و نظارت‌های مختلف در زمان‌های متعدد انجام می‌پذیرد.

شهردار فرون‌آباد با تکذیب استفاده از افراد سابقه‌دار در پلیس ساختمانی و استخدام فامیلی تصریح کرد: مأموران فعلی پلیس ساختمانی از قدیم در این سِمت بوده همچنین استخدام در شرکت‌های تابع شهرداری انجام گرفته که باتوجه به کوچک بودن شهر و  کثرت طوائف، امکان جذب فامیلی وجود دارد.

میرزایی درباره خرید خودروهای دست دوم بیان کرد: در گذشته اعتبارات کافی وجود نداشته و باتوجه به عقب افتادگی حقوق پرسنل و اهمیت پرداخت آن خودروهای دست دوم خریداری شد.

وی درباره تعداد کارمندان شهرداری و میزان دریافتی پیمانکار بابت هر کارمند اعلام کرد: شهرداری دارای ۷۰ تا ۸۰ پرسنل رسمی بوده و حقوق آن‌ها بر مبنای قانون کار است، طبق قرارداد با پیمانکار هیچ تعهدی نسبت به پرسنل شرکت نداریم و پیمانکار موظف بوده بر مبنای اداره کار حقوق پرداخت کند.

شهردارر فرون آباد درباره هزینه تغییر دکوراسیون اتاق شهردار هر ۲ سال یکبار و دریافت حقوق و اضافه کاری توسط کارمندی که 2 روز در هفته حضور ندارد اظهار کرد: دروغ محض است و ابقای مسؤول مالی متخلف نیز صحت ندارد.

میرزائی درباره قرار دادجابه‌جایی تیرهای برق و سرکشی به آن‌ها گفت: برابر مناقصه‌ای که انجام گرفته ۲۰ درصد آن انجام شده و به دلیل تغییرات در قیمت، اجرای قرار داد متوقف شده است همچنین ایستگاه‌های برق و گاز نیز توسط ادارات مربوط باید جابه‌جا شوند.

وی در رابطه با حقوق حراست و مأموریت کارمندان شهرداری در ادارات دیگر خاطرنشان کرد: حقوق حراست توسط شهرداری پرداخت می‌شود و انتقال نیروها موضوع درون سازمانی بوده و علاقه‌ای به صحبت کردن درباره آن ندارم.

شهردار فرون آباد در رابطه با سفر تفریحی کیش و شمال شهردار و شورای شهر بیان کرد: این موضوعات هم دروغ است و سفرها آموزشی بوده که در آن شرکت نکردم.

میرزایی درباره کارمندانی که پس از ۲ ماه غیبت همچنان کارمند محسوب می‌شوند، بیان کرد: همانطور که قبلا گفتم کارمند نداریم و نیروی شرکت هستند، طبق قرارداد کسی که بیشتر از ۱۰ روز غیبت کند باید از اداره کار حقوق بگیرد.

انتهای پیام/پ/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول