اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پخش زنده یادواره شهدای هیأتی و مداح سوادکوه از شبکه‌های اجتماعی

دومین یادواره شهدای هیأتی و مداح سوادکوه به صورت مجازی برگزار و از شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش می‌شود.

پخش زنده یادواره شهدای هیأتی و مداح سوادکوه از شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، یادواره شهدای هیأتی و مداح شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با همکاری شورای هیأت مذهبی و کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی و به صورت پخش زنده اینستاگرامی و در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد.

این مراسم که با حضور امام جمعه زیراب‌سوادکوه، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، 2 خانواده به نمایندگی از خانواده‌های شهدای هیاتی و مداح و خبرنگاران برگزار شد.

*تشکیل ستاد برگزاری سومین یادواره شهدای هیأتی و مداح

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت امام راحل و استمرار آن با رهبری مقام معظم رهبری به پیش می‌رود، گفت: هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا، چراغ راه پیش‌روی ما را روشن کردند.

حجت الاسلام مهدی صداقتی، افزود: برنامه‌ریزی برای پخش زنده دومین یادواره شهدای مداح و هیأتی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا به صورت پخش زنده از شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس و اربعین فرصت مناسبی برای برگزاری یادواره شهدای مداح و هیأتی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بود و برای سال ‌آینده هم ستاد برگزاری سومین یادواره شهدای هیأتی و مداح در هفته‌‌های آینده تشکیل می‌شود.

* استمرار برگزاری یادواره‌های شهدا

امام جمعه زیراب‌سوادکوه با اشاره به دیدگاه‌های کارشناسان و سیاست‌مداران برجسته جهانی درباره متفاوت‌بودن معیار‌های امام راحل در رهبری با معیار‌های موجود جهانی در دنیای استکباری، گفت: ضرورت مبارزه در قبل از انقلاب اسلامی و مبارزه با بلوک شرقی و غربی به معنای وابستگی به بلوک دیگر بود ولی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل، پرچم مبارزه با امریکا و صهیونیسم را با شعار نه شرقی و نه غربی به پیروزی رساند.

حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی با اشاره به توصیف‌های امام راحل از دفاع مقدس، افزود: امام راحل، دفاع مقدس را نبرد حق علیه باطل و نور علیه ظلمت بیان کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دفاع مقدس، معجزه قرن را رقم زدند و در زمانی که انقلاب اسلامی به تازگی پیروز شد، شعار انحلال ارتش با مخالفت امام مواجه بود که ثمرات آن را هم دیدیم، شاکله سپاه هنوز شکل اصلی نگرفته بود و ضدانقلاب هم با کمک سرویس‌های غربی در برابر انقلاب ما قرار داشت.

امام جمعه زیراب‌سوادکوه خواستار استمرار برگزاری یادواره‌های شهدا شد و اظهار کرد: رژیم بعث عراق با حمایت بلوک شرق و غرب، پول‌ گاو‌های شیرده کشور‌های عربی خائن و جنایت‌پیشه و رژیم صهیونیستی دست در دست هم دادند و جنگ تمام عیار را بر علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداختند.

رضایی، افزود: آحاد ملت ایران از اقشار و مذاهب مختلف در خط مقدم و پشتیبانی دفاع مقدس حضور داشتند و این دفاع از انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی به دلایل پیروزی در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اعتقاد به خدا و وعده‌های الهی، اعتقاد به اهل بیت(ع) و رهبران دینی، اخلاص، ولایت‌پذیری، هوش و ذکاوت رزمندگان از دلایل پیروزی در دفاع مقدس بود و باید از تجربیات ناب دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/86015/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول