اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شهرداری‌ها به نقش خود در مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری توجه کنند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: نقش شوراها و شهرداران برای مصون‌سازی مکان‌های حساس و مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری غیرقابل انکار است.

شهرداری‌ها به نقش خود در مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی صبح امروز در نشست مشترک ویدئوکنفرانسی مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها و شهرداران سراسر کشور به ریاست معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: جلسه مشترک مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها با شهرداران سراسر کشور فرصتی ارزشمند برای هماهنگی، هم‌فکری و برنامه‌ریزی به‌منظور اجرای اصول و اهداف پدافند غیرعامل است.

او گفت: از محوری‌ترین اهداف و رسالت‌های پدافند غیرعامل، حفاظت از جان مردم و صیانت از زیرساخت‌هاست که این امر می‌تواند با تلاش شهرداران در ساخت‌وسازهای شهری اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان افزود: در کنار هوشمندسازی شهرها و پیشرفت فناوری، باید به مفهوم پدافند غیرعامل برای جلوگیری و مقابله با تهدیدهای سایبری و امنیتی دشمنان توجه داشت.

کارخایی بیان کرد: نقش شوراها و شهرداران برای مصون‌سازی مکان‌های حساس و مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری بسیار اثربخش و غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۹/ز/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول