اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

7 هزار بسته معیشتی بسیج به مناطق محروم چهارمحال ارسال شد

در آخرین روز از هفته بسیج، هفت هزار بسته معیشتی که توسط پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده بود به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعزام شد.

7 هزار بسته معیشتی بسیج به مناطق محروم چهارمحال ارسال شد

لشکر سلیمانی‌ها_خبرگزاری فارس؛ ظهر امروز علی‌محمد اکبری  گفت: همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، مرحله چهارم کمک مؤمنانه با ارسال 7 هزار بسته معیشتی به شهرستان‌های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: امروز 7 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته بیش از 600 هزار تومان، شامل 14 قلم مواد غذایی ازجمله برنج، تن ماهی، لوبیا، نخود، عدس، رب گوجه ، سویا، روغن و ... آماده توزیع شده که ارزش کلی آنها بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌باشد.

اکبری خاطرنشان کرد: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون قریب به 75 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی با همت مردم خیر استان جمع آوری شده و بیش از 200 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند، مددجویان و آسیب دیدگان از کرونا در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

وی یادآوری کرد: امروز 50 سری جهیزیه نیز به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) تهیه شده که برای تقدیم به نوعروسان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری به شهرستان‌های مختلف ارسال می‌گردد.

اکبری تصریح کرد: جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه تا زمانی که نیازمندانی در استان باشند، ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ ارزش ریالی هر سری جهیزیه 14 میلیون تومان و شامل پنج قلم وسیله ازجمله؛ یخچال، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه و فرش می‌باشد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول