اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکست خانگی سبز‌پوشان مقابل تراکتور

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در قالب هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با شکست ذوب‌آهن به پایان رسید.

شکست خانگی سبز‌پوشان مقابل تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در قالب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم تراکتور تبریز بود.

بازی از همان دقایق ابتدایی متعادل و پربرخورد دنبال شد و هر 2 تیم تک موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در اواسط نیمه اول شاگردان مسعود شجاعی در تراکتور موفق شدند روی یک ضدحمله گل نخست را به ثمر برسانند.

در ادامه نیمه اول سبز‌پوشان ذوب‌آهن برای جبران گل خورده جلو کشیدند اما در ایجاد موقعیت گلزنی ناموفق بودند و نتوانستند خطر جدی روز دروازه تراکتور ایجاد کنند تا بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان رحمان رضایی برشدت حملات خود افزودند تا بتوانند به گل تساوی دست پیدا کنند اما تراکتور به خوبی دفاع کرد و در ضد حملات نیز شانس رسیدن به گل دوم را داشت.

در ادامه نیمه دوم ذوب‌آهن بالاخره موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما خیلی زود دوباره دروازه خود را باز شده دید؛ در لحظات پایانی نیز ذوب‌آهن نتوانست گلی به ثمر برساند و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

داور: حسن اکرمی

کمک‌داوران: علی میرزابیگی، امید افخمی و رحیم حاجیلو

کارت زرد: دانیال مؤمنی دقیقه 20، علی دشتی دقیقه 39 و میلاد جهانی دقیقه 90 از ذوب‌آهن - میلاد فخرالدینی دقیقه 27 و حمید بوحمدان دقیقه 79 از تراکتور

کارت قرمز: -

گل: محمد عباس‌زاده دقیقه 25 و 82 برای تراکتور - ایوان مارکوویچ دقیقه 79 از ذوب‌آهن

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر (ایوان مارکوویچ)، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی (عرفان پورافراز)، فرشاد محمدی‌مهر و محمد سلطانی‌مهر (حسین شنانی)

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب تراکتور تبریز:

محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده

سرمربی: مسعود شجاعی

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 15

ارسال ضربه خطا توسط مسعود شجاعی برای تراکتور روی غافلگیری دفاع ذوب‌آهن مقابل دروازه به هخامنش رسید که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به دروازه‌بان ذوب‌آهن به بیرون رفت.

- دقیقه 19

ضربه خطا در گوشه محوطه جریمه تراکتور برای ذوب‌آهن اعلام شد که شوت پرقدرت میلاد جهانی را دروازه‌بان تراکتور راهی کرنر کرد.

- دقیقه 25

تراکتور روی یک ضد حمله خطرناک ظاهر شد و پاس در عمق شجاعی را عباس‌زاده با یک ضربه دقیق به نخستین گل تراکتور تبدیل کرد.

- دقیقه 37

میلاد جهانی از سمت راست خط دفاعی تراکتور حرکت خوبی را به محوطه جریمه انجام داد اما پاس به بیرون جهانی دقت کافی را نداشت و موقعیت به راحتی برای ذوب‌آهن از دست رفت.

- دقیقه 46

بازیکن ذوب‌آهن کرنر به سود ذوب‌آهن را روی دروازه تراکتور ارسال کرد که توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن تراکتور برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

- دقیقه 73

تراکتور در یک ضد حمله خطرناک شانس رسیدن به گل دوم را داشت و مسعود شجاعی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن قرار گرفت اما این موقعیت با درخشش گردان از دست رفت.

- دقیقه 79

ارسال علی دشتی روی محوطه جریمه تراکتور را ایوان مارکوویچ با ضربه سر وارد دروازه تراکتور کرد.

- دقیقه 82

ارسال مسعود شجاعی روی دروازه ذوب‌آهن را اکبر ایمانی قطع کرد و گردان توپ را دفع کرد اما در ادامه محمد عباس‌زاده با ضربه سر برای دومین‌بار دروازه ذوب‌آهن را باز کرد.

انتهای پیام/63090/ن/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول