اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تیم‌داری موج‌سواران ساحل نوشهر در والیبال ساحلی

مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی موج‌سواران ساحل نوشهر از تیم‌داری این باشگاه در بخش والیبال ساحلی خبر داد.

تیم‌داری موج‌سواران ساحل نوشهر در والیبال ساحلی

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| بعد از اینکه تیم موج‌سواران ساحل نوشهر این فصل در لیگ‌برتر فوتبال ساحلی حضوری موفق داشت، مدیران این باشگاه این بار قصد تیم‌داری در رشته والیبال‌ساحلی را دارند.

علی متاجی مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی موج‌سواران ساحل نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه باشگاه موج‌سواران هر ساله در لیگ‌برتر فوتبال ساحلی جزو مدعیان است،گفت: والیبال یکی از رشته‌های پرطرفدار در ورزش مازندران است، با توجه به فعالیت باشگاه موج‌سواران در بخش ساحلی به‌خصوص در لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی، در سال جاری تصمیم بر تیم‌داری در لیگ‌برتر والیبال ‌ساحلی و تورهای ملی ساحلی گرفته‌ایم.

وی  اظهار کرد: در لیگ‌برتر والیبال‌ساحلی اعلام آمادگی کردیم و کارهای اداری آن انجام شده، به عنوان یکی از اولین تیم‌های حاظر در لیگ‌برتر والیبال‌ساحلی ورودی مسابقات را هم واریز کرده‌ایم و بزودی ترکیب تیم مشخص خواهد شد.

مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی موج‌سواران ساحل نوشهر در پایان گفت: در حال حاضر تا آغاز لیگ برتر والیبال‌ساحلی در تورهای ملی والیبال ساحلی کشور تیم‌داری خواهیم کرد. در اولین گام در تور ملی بوشهر با دو تیم با ترکیب (علیرضا آقاجانی و جواد فیروزپور) و (محمد شالیکار و ابوالحسن خاکی‌زاده) حضور خواهیم داشت که از روز سه‌شنبه چهاردهم بهمن این رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول