اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فارس من| برگزاری کلاس‌های حوزه علمیه اصفهان با کمتر از ۱۰ نفر و رعایت پروتکل‌ها

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اصفهان گفت: بعد از اعلام ستاد کرونا مبنی بر این‌که کلاس‌های کم‌تر از ۱۰ نفر و مدارس کم‌تر از ۵۰ نفر برای تشکیل کلاس‌ها، مجاز هستند، با اختیار مدیران حوزه‌های علمیه و مدارس و رعایت ضوابط و پروتکل‌های مربوط به کرونا تصمیم به برگزاری حضوری کلاس‌ها گرفته شد.

فارس من| برگزاری کلاس‌های حوزه علمیه اصفهان با کمتر از ۱۰ نفر و رعایت پروتکل‌ها

عبدالامیر خطاط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون در پاسخ به مطالبه چندی از مخاطبان سامانه فارس‌ من در خصوص چرایی برگزاری کلاس‌های حوزه علمیه اصفهان به صورت حضوری اظهار کرد: بعد از اعلام ستاد کرونا مبنی بر این‌که کلاس‌های کم‌تر از ۱۰ نفر و مدارس کم‌تر از ۵۰ نفر برای تشکیل کلاس‌ها، مجاز هستند، این موضوع در جلسات شورای مرکزی مدیریت بررسی شد و با اختیار مدیران حوزه‌های علمیه و مدارس و رعایت ضوابط و پروتکل‌های مربوط به کرونا تصمیم به برگزاری حضوری کلاس‌ها گرفته شد.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اصفهان در ادامه افزود: کلاس‌ها، برای طلّابی که به دلایلی حتی کوچک‌ترین مشکل، نمی‌توانند حضور پیدا کنند، به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی در خصوص ظرفیت کنونی کلاس‌ها توضیح داد: ظرفیت کلاس‌ها به ۱۰ نفر نمی‌رسد چراکه عده‌ای غیرحضوری هستند، همچنین افرادی هم که می‌خواهند کلاس غیرحضوری داشته باشند، می‌توانند با مدیر مدرسه ارتباط برقرار کنند و صوت کلاس‌ها را روزانه دریافت کنند و پرسش‌ها و تکالیف روزانه را نیز در صورت هماهنگی با مدیران مدارس، می‌توانند ارسال کنند.

خطاط در پایان گفت: اگر شرایط اصفهان از حالت زرد یا نارنجی خارج شود، امکان برگزاری کلاس آنلاین هست و ملزم به رعایت دستورات ستاد اجرایی کرونا هستیم.

به گزارش فارس، سوژه‌ای با عنوان«چرا کلاس‌های حوزه علمیه اصفهان حضوری برگزار می‌شود»  در سامانه فارس‌من توسط مخاطبان خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول