اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اثبات شایستگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای صعود به بام آسیا/ اعتبارات خوبی برای ورزشکاران در بودجه 1400 دیده شد

برد شیرین و دلچسب تیم بسکتبال شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر مسابقات آسیا، سند دیگری از شایستگی و افتخارآفرینی قهرمانان ورزش این خطه شمالی است و حالا هوادارانی که توقع دارند تیم‌شان در قله آسیا بدرخشد.

اثبات شایستگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای صعود به بام آسیا/ اعتبارات خوبی برای ورزشکاران در بودجه 1400 دیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اثبات شایستگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای صعود به بام آسیا بهترین اتفاق و خبر خوشایندی است که دل هواداران این ورزش را در پایتخت بسکتبال ایران به وجد آورده است، پیروزی‌های مداوم قهرمانان بسکتبال شهرداری گرگان مقدمات یک پیروزی دلچسب دیگر را فراهم کرده است، ظرفیت‌های ورزشی نگارستان ایران منحصر به دنیای بسکتبال نیست، اینجا هواداران والیبال هم کم نیستند، سرزمین قهرمان‌پرور گلستان ظرفیت‌های بی‌شماری دارد که اگر دیده و حمایت شوند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

نمایندگان ورزش‌دوست گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های قهرمانان ورزشی استان گلستان به ویژه شهرستان گرگان قدردانی کرده و افتخارات آنان را مایه مباهات مردم برشمردند، مصاحبه اختصاصی خبرنگار فارس با غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی در ادامه اشاره شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

*منتظری: گرگان پایتخت بسکتبال ایران/ توانمندی‌های تیم گرگان برای صعود به بام بسکتبال آسیا

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص برد شیرین بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بسکتبال یکی از افتخارات گلستان به ‌ویژه شهرستان گرگان است.

غلامرضا منتظری از گرگان به عنوان پایتخت بسکتبال ایران یاد کرد و افزود: افتخارات پیاپی تیم قهرمان و سربلند شهرداری گرگان ستودنی است، ما تا آنجا که توفیق داشتیم در بعضی از بازی‌هایشان در تهران و گرگان حضور پیدا کردیم.

وی با ابراز خوشحالی از صعود تیم بسکتبال گرگان به لیگ برتر آسیا گفت: از اینکه تیم بسکتبال گرگان قابلیت‌های خودش را در مقیاس ملی با شایستگی تمام به رخ کشید خرسند هستم، این تیم نشان داد از توانمندی‌های خوبی برای صعود به بام بسکتبال آسیا برخوردار است.

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی از مربیان، دست‌اندرکاران، هواداران و همه بازیکنان موفق و افتخارآفرین قدردانی کرد و افزود: صمیمانه به همه تبریک عرض می‌کنم و از خدای منان در آستانه ماه مبارک رمضان آرزوی صعود نهایی تیم بسکتبال گرگان را در قله افتخارات پیش‌رو آرزو دارم.

منتظری از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز به واسطه اینکه چتر حمایتی خود را برای صعود تیم بسکتبال گرگان باز کردند تشکر کرد و گفت: امیدوارم در ادامه توجه و عنایت بیشتری به افتخارآفرینان بسکتبال گرگان شود و ما شاهد صعود آسان‌تر این عزیزان در گام‌های بعدی ورزش باشیم.

وی با آرزوی درخشش همه ورزشکاران استان در سایر حوزه‌های ورزشی تصریح کرد: چندی پیش شاهد افتخارآفرینی والیبال هم بودیم که ورزشکاران ما در عین ناباوری خیلی‌ها با کمترین امکانات و در کمال تواضع و فروتنی با عزمی جزم و با همتی بلند در حوزه والیبال افتخارآفرینی کردند.

*در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی برای ورزشکاران پیش‌بینی ‌شده است

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتقاد دارم شهرستان گرگان و استان گلستان در حوزه‌های ورزشی قابلیت‌های خوبی دارند، ما باید تلاش کنیم زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر ورزشکاران فراهم شود.

منتظری با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارد، اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی برای ورزشکاران پیش‌بینی ‌شده است، به ‌دنبال این هستیم که زمینه حمایت بیشتر از فدراسیون‌ها اتفاق بیفتد و مشکلات هیئت‌های ورزشی کاهش پیدا کند.

وی بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی استان تاکید کرد و گفت: ورزشگاه بزرگ گرگان نیاز به حمایت جدی و بیشتری دارد، با بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی استان که در نقاط مختلف حوزه انتخابیه وجود دارد شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های ورزشی این دیار قهرمان‌پرور خواهیم بود.

* سنگدوینی: تیم گرگان یکی از بهترین‌های بسکتبال ایران است

رمضانعلی سنگدوینی دیگر نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی از درخشش سه باره تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل شیمیدر قم ابراز خرسندی کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اثبات شایستگی خود در مسابقات نشان داد یکی از بهترین‌های بسکتبال ایران است.

وی اظهار کرد: جا دارد به غیورمردان بسکتبال گرگان که با سه برد متوالی مقابل شیمیدر قم به پیروزی رسیدند تبریک بگویم، که بار دیگر مردم خوب گرگان و هواداران تیم بسکتبال شهرداری را خوشحال کردند.

*گرگان مهد بسکتبال ایران است

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه درخشان تیم بسکتبال گرگان تصریح کرد: بنده واقعا به این تیم افتخار می‌کنم، تیم بسکتبال گرگان، هواداران زیادی دارد، پیروزی ارزشمند تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل شیمیدر قم را به همه مردم تبریک می‌گویم، تیم گرگان بسیار خوب درخشید.

سنگدوینی با اشاره به اینکه گرگان مهد بسکتبال ایران است، گفت: از سال‌های دور و از سن نوجوانی به یاد دارم بازیکنانی همچون محمد ایزدپناه، اسدالله کبیر، فرهاد زحمت‌کش، منصوریان و ... بازیکنان توانمندی بودند و از گرگان رشد کردند، تیم بسکتبال گرگان از تیم‌های بزرگ بود اکنون هم به پیشرفت‌های زیادی رسیده است.

وی افزود: سال گذشته تیم بسکتبال گرگان به مرحله پلی‌آف صعود کرد اما به دلیل شرایط کرونا مسابقات برگزار نشد تا اینکه با رئیس فدراسیون و وزیر ورزش صحبت کردیم که اگر تیمی می‌خواهد به مسابقات آسیایی اعزام شود، حق تیم بسکتبال گرگان است.

*تیم بسکتبال شهرداری گرگان عالی و منضبط وارد میدان شد

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم بسکتبال شهرداری گرگان ثابت کرد یکی از بهترین‌های بسکتبال ایران است، این تیم بسیار عالی و منضبط وارد میدان شد، جا دارد از اعضای هیئت‌مدیره، هواداران بسکتبال گرگان، کادر فنی و به همه عزیزان تبریک بگویم، تیم گرگان عالی بازی کردند.

سنگدوینی از زحمات شهردار گرگان، استاندار گلستان، رئیس فدراسیون نیز قدردانی کرد و گفت: تیم بسکتبال شهرداری گرگان ان‌شاءالله در بازی فینال هم بتواند خوش بدرخشد و دل مردم عزیز استان گلستان به‌ویژه مردم گرگان و هوادارانش را شاد کند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول