اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان/ مشارکت جامعه ورزش و جوانان در طرح کمک مومنانه

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: جامعه ورزش و جوانان استان گلستان با توزیع حداقل ۳ هزار بسته معیشتی در این طرح مشارکت خواهد کرد.

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان/ مشارکت جامعه ورزش و جوانان در طرح کمک مومنانه

قاسمعلی برزمینی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در کنار رسالت‌های تخصصی خود در حوزه ورزش و جوانان برای خود رسالت‌هایی از نوع اجتماعی را نیز تعریف کرده است، اظهار کرد: توجه به این رسالت‌های اجتماعی است که می‌تواند پیوستگی جامعه ورزش و جوانان را در موضوعات مختلف با بدنه مردم مستحکم‌تر کند.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان استان گلستان در سال گذشته نیز با تمام قدرت در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حضوری جدی داشته است، افزود: تلاش ما این بوده است که بخشی از توان خود را برای کمک به دولت و مردم برای مهار کرونا و از سویی دیگر همیاری به آسیب‌دیدگان کرونا قرار دهیم که اجرای طرح همت جوانانه «کمک مومنانه» یکی از این تلاش‌ها بوده است.

* در سال گذشته در چندین مرحله بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع کرده‌ایم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه در سال گذشته در چندین مرحله بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، تولید نماهنگ انقلابی سردار دل‌ها و فعالیت‌های جهادی محرومیت‌زدایی توسط هیئت‌های ورزشی و سمن‌های حوزه جوانان از دیگر فعالیت‌های ما در این حوزه بوده است.

برزمینی از اجرای فاز جدید طرح «کمک‌های مومنانه» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در هشت اردیبهشت ماه همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به ابتکار ادارات ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در سرتاسر استان گلستان یعنی در هر ۱۴ شهرستان تابعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دو مراسم متمرکز در مرکز و شرق استان گلستان، تصریح کرد: صبح روز هشت اردیبهشت ماه مراسم متمرکزی در یکی از سالن‌های ورزشی مرکز استان برگزار خواهد شد و در عصر همان روز نیز مراسم متمرکزی در شهرستان گنبدکاووس در سالن ورزشی خانه بدمینتون این شهرستان همراه با رونمایی از بسته‌های معیشتی اهدایی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توزیع حداقل ۳ هزار بسته معیشتی در این طرح میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم این طرح را در عید سعید فطر و مناسبت‌های بعدی نیز تداوم بخشیده و به رسالت‌های خود در این بخش نیز جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول