اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فروش زمین 200 میلیاردی با سند جعلی/باند کلاهبرداری متلاشی شد

با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای باند 4 نفره کلاهبرداری که با جعل سند اقدام به فروش یک قطعه زمین 200 میلیاردی به یکی از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

فروش زمین 200 میلیاردی با سند جعلی/باند کلاهبرداری متلاشی شد

سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر فروش یک قطعه زمین با مدارک جعلی به قیمت ۶۰ میلیارد ریال، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک باند جاعل و زمین خوار با اسناد و مدارک جعلی و با شیوه و شگرد خاصی اقدام به دریافت سند رسمی از مجاری قانونی کرده و سپس زمین مورد نظر را به افراد غیربومی به مبالغ کلان به فروش می‌رسانند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی ۴ نفر از اعضای این باند کلاهبرداری شده و با ردزنی مخفیگاه آن‌ها در یکی از شهرهای شمالی کشور با دریافت نیابت قضائی به آنجا اعزام شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۴ نفر آن‌ها را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بودند، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به انجام کلاهبرداری از طریق جعل سند ملک اقرار کردند.

فیض جعفری با بیان اینکه کارشناسان ارزش کنونی ملک مورد اشاره را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌کنند، بیان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول