اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف ۵۲۶ کیلو تریاک و حشیش در هشتبندی هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۲۶کیلو و ۲۰۰گرم مواد افیونی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب خبر داد.

کشف  ۵۲۶ کیلو تریاک و حشیش در هشتبندی هرمزگان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با 2 دستگاه خودرو سواری محموله ای سنگین از مواد مخدر را از شهرستان منوجان از توابع استان کرمان شهر هشتبندی انتقال دهند که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل چند اکیپ متشکل از مامورأن مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه های سطح حوزه استحفاظی شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: مأموران ضمن پایش محورهای مواصلاتی و رصد فعالیت قاچاقچیان در محور هشتبندی 2 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: قاچاقچیان پس از رؤیت مأموران و بدون توجه به علائم هشدار دهنده و دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 2 خودرو به همراه 3 سرنشین توقیف و دستگیر شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای مذکور جمعا 526 کیلو و 200 گرم مواد افیونی کشف شد تصریح کرد: از این مقدار 415 کیلو گرم تریاک و 111 کیلو و 200 گرم حشیش بوده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول