اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق تا کشف 13 دستگاه استخراج ارز

پلیس هرمزگان از کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

بسته خبری پلیس| از کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق تا کشف 13 دستگاه استخراج ارز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پلیس هرمزگان در شبانه روز اخیر موفق به کشفیاتی در حوزه‌های مختلف شده است.

کشف10 هزارلیترسوخت قاچاق درسیریک  

سرهنگ یداله طاهری فرمانده انتظامی سیریک بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان در انتقال مقادیری سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بررسی از یک فروندقایق10 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک ارزش محموله سوخت کشف شده را برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و320میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

مزرعه استخراج ارز دیجیتال 6 میلیاردی در توقیف پلیس  

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف13دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 6میلیارد و500میلیون ریال در شهرستان جاسک خبرداد.  

سرهنگ مهرداد مشوق اظهار داشت: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان جاسک در پی دریافت خبری مبنی بر  ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط افراد سودجو در سطح حوزه استحفاظی مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی محلی را شناسایی که در بازرسی از یک باغ تعداد 13 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در حال فعالیت را کشف وضبط کردند.  

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان 6 میلیارد و 500میلون ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

کشف بیش از 11 تن برنج قاچاق در پارسیان  

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف 11 تن و500کیلو برنج قاچاق به ارزش یک میلیاردو 720 میلیون ریال از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ سید غلامرضا حسینی گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "لاورچهو" شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند .
 
وی افزود: در بازرسی از کامیون مقدار 11تن و 500کیلو برنج قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و 720ملیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت : متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول