اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تیم اقتصادی سمنان حامی جدی تولید و سرمایه‌گذاری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تقویت تولید و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های توسعه و موردحمایت جدی و مساعدت ویژه مجموعه تیم اقتصادی این استان است.

تیم اقتصادی سمنان حامی جدی تولید و سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و تملیکی استان سمنان، اظهار کرد: ما در مجموعه اقتصادی استان، همواره تلاش داریم تا با احقاق حق تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران، در مسیر ارتقاء و رشد تولید و صنعت و همچنین سرمایه‌گذاری در استان گام برداریم.

وی افزود: اقدامات کارشناسی ویژه‌ای در این زمینه و برای بازگرداندن واحدهای تولیدی تملیکی با جذب سرمایه‌گذار جدید و رونق تولید و توسعه صنعت در استان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن تأکید بر تسهیلگری در روند آزادسازی واحدهای تولیدی تملیکی و همچنین امور سرمایه‌گذاران در استان، خاطرنشان کرد: باید ضمن تسهیلگری، تمامی جوانب امر حقوقی نیز در این مسیر بررسی و موردتوجه قرار داشته باشد و با استفاده از حداکثر ظرفیت و منابع موجود، مسیر رشد، ارتقا و توسعه صنعت و تولید در استان را هموار کنیم.

شریفی‌نژاد تأکید کرد: در این مسیر نیاز است تا ضمن حضور سرمایه‌گذاران برای تقویت امر تولید، بانک‌های عامل استان نیز با حذف موارد غیرضروری، زمینه تسهیلگری برای ورود سرمایه‌گذاران و بازگرداندن واحدهای تملیکی به چرخه تولید را در دستور کار قرار دهند.

وی از عزم جدی در مجموعه استان سمنان برای رونق تولید و توسعه صنعت خبر داد و گفت: از حضور تمامی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی یا بازراه‌اندازی واحدهای تملیکی، به‌صورت ویژه استقبال و در تمامی امور حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول