اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

پیامی از کنار شهید تازه تفحص شده+فیلم

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملتی که به خون شهدا وفادار است، حتماً در رأی‌گیری شرکت می‌کند؛ آن هم به بهترین شکل و در نهایت هم بهترین انتخاب را خواهد داشت.

پیامی از کنار شهید تازه تفحص شده+فیلم

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، حین تفحص پیکر شهدای عملیات خیبر یا بدر که منجر به کشف پیکر شهید در منطقه شرق دجله در روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه جاری شد،‌ با اشاره به پیام خون شهدا برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: این شهدا رفتند تا جمهوری اسلامی برپا و مستحکم باشد و به آرمان‌هایش برسد. ملتی که جمهوری اسلامی را به بار آورد و با خون شهدا این جمهوری اسلامی را برپا نگه داشت، ملتی وفادار به خون شهداست و حتماً در رأی‌گیری شرکت می‌کند؛ آن هم به بهترین شکل و در نهایت هم بهترین انتخاب را خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه پشتوانه این انقلاب همین مردم هستند، افزود: همین مردم یعنی جمهوری، خدای متعال دل‌های این مردم را متوجه و معطوف به اسلام کرد، آن‌ها اسلام را پذیرفتند و خط اسلام و انقلاب را إن‌شاءالله ادامه خواهند داد.

سردار باقرزاده با بیان اینکه این انقلاب از خط لیبرال‌ها بهره‌ای نبرده است، ابراز داشت: هر جا کشور ضربه خورده، از این لیبرال‌ها بوده است. بنابراین مردم تفکر انقلابی را إن‌شاءالله سرلوحه کارشان قرار می‌دهند. امام خمینی (ره) فرمود: این انقلاب کار خدا بود که توسط مردم انجام شد و کاری که خدا بکند،‌ زوال ندارد.

سردار باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح حین کشف پیکر مطهر یک شهید در منطقه شرق دجله درباره اهمیت حضور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اینچنین می‌گوید:

 

 

به گزارش فارس، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول