اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

جزئیات برنامه وزیر پیشنهادی صمت/ از برنامه‌های کوتاه مدت تا اجرای 36 طرح تحول بنیادین

بر اساس نامه رئیس جمهور در خصوص معرفی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، سید رضا فاطمی امین به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس معرفی شده که برنامه های وی شامل بخش های مختلف از جمله برنامه های کوتاه مدت و همچنین اجرای 36 طرح تحول بنیادین در بخش صنعت، معدن و تجارت است.

جزئیات برنامه وزیر پیشنهادی صمت/ از برنامه‌های کوتاه مدت تا اجرای 36 طرح تحول بنیادین

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، نامه رئیس جمهور در خصوص معرفی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را قرائت کرد که بر اساس آن سید رضا فاطمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شده است.

در برنامه پیشنهادی فاطمی امین، برنامه های کوتاه مدتی برای مدیریت بخش صنعت، معدن و تجارت به چشم می خورد که تنظیم بازار، صادرات، پشتیبانی و رفع موانع تولید از آن جمله است.

همچنین 36 پروژه تحول برای تحول بنیادین بخش صنعت، معدن و تجارت در این برنامه ارائه شده است که برخی از این پروژه ها (مانند پروژه های اشتغال و تأمین مالی) بین بخشی بوده و با مشارکت سایر وزارت ها اجرا خواهد شد.

طبق این برنامه، پروژه های تحول تا پایان مهرماه امسال فعال شده و نتایج آن ها به تدریج از اواخر سال جاری حاصل می شود. طبق اعلام فاطمی امین، با اجرای این پروژه ها ساز و کارهای بخش صنعت، معدن و تجارت به طور کامل اصلاح  شده و بستر مناسبی برای حکمرانی هوشمند فراهم خواهد شد.

فاطمی امین دکترای تخصصی مدیریت راهبردی دانش دارد و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی اجتماعی به پایان رسانده است.

وی دارای مقالات و تالیفات متعددی در حوزه های مختلف اقتصادی، کسب و کار و مدیریت راهبردی است.

معاونت برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت برنامه ریزی، توسعه و فناوری وزارت صنایع و معادن، عضویت در هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مشاور وزیر و رئیس ستاد تحول صنایع و معادن، مشاور دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس پروژه‌های اقتصادی طرح مهر ماندگار، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در راهبردهای صنعتی، معدنی و تجاری و مجری طراحی و تدوین برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت از جمله مهمترین مسئولیت ها و سوابق کاری سید رضا فاطمی امین جهت تصدی وزارت صمت به شمار می آید.

وزیر پیشنهادی وزارت صمت همچنین عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده کشور، معاون برنامه ریزی و ارزیابی ستاد تبصره 13 و همچنین قائم مقام ستاد تبصره 13 نیز بوده است.

جزئیات برنامه وزیر پیشنهادی صنعت فاطمی امین فاطمی امین   را از اینجا مطالعه کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول