اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

بازنگری در وظایف و عنوان صندوق حمایت از پژوهشگران

دکتر افتخاری رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد، از تبدیل عنوان و وظایف صندوق حمایت از پژوهشگران به بنیاد علم ایران خبر داد.

بازنگری در وظایف  و عنوان صندوق حمایت از پژوهشگران

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، پس از ابلاغ مصوبه بنیاد علم ایران توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نشست خبری  به منظور ارائه گزارش توسط ایمان افتخاری رئیس بنیاد علم ایران و ارائه برنامه‌های معاونت علم و فناوری به مناسبت هفته ترویج، با حضور اصحاب رسانه در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برگزار شد.

در این نشست دکتر ایمان افتخاری با اشاره به تغییر ماموریت صندوق حمایت‌ از پژوهشگران و فناوران کشور به بنیاد علم ایران، گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد و به تشریح وظایف  جدید بنیاد علم ایران پس از ابلاغ مصوبه توسط رئیس  شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.

مصوبه «بنیاد علم ایران» که جایگزین صندوق حمایت از پژوهشگران می‌شود. یکی از اسناد ابلاغی «صندوق علم و فناوری کشور» است که مجموعه حمایت‌های پژوهشی وزارت علوم در این صندوق متمرکز شده و این صندوق ظرفیتی را برای حمایت از پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی ایجاد می‌کند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول