اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راه‌اندازی سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: به منظور رصد قیمت کالا و خدمات در استان و افزایش کیفیت بازرسی از واحدهای صنفی سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان زنجان

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: در راستای تاکید مقام عالی استان مبنی بر آگاهی از قیمت کالاهای اساسی و اقلام پرمصرف و خدمات و مقایسه آن در طی روزهای سال و هدفمند نمودن بازرسی‌ها پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی سامانه آنلاین انجام و در طی روزهای آتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در مرحله اول 53 قلم کالا در سطح بازار تحت رصد قرار گرفته و قیمت های آن بر روی سامانه درج و هرگونه افزایش قیمت به صورت روزانه به مبادی ذیربط گزارش خواهد شد.

وی یادآور شد: داده‌های آماری این سامانه از طریق بازرسین سازمان صمت، بازرسین استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ خواهد شد.

فغفوری خاطر نشان ساخت: دلایل هرگونه افزایش قیمت که از طریق این سامانه به مدیران ذیربط پیامک خواهد شد مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار گرفته و با هدفمند کردن بازرسی‌ها امیدواریم ضمن کاهش انجام تخلفات صنفی از افزایش قیمت ناشی از سوء استفاده سودجویان و خارج از آنالیز قیمت ارائه شده از سوی بازرسان جلوگیری شود.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول