اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آیت‌الله لائینی: پیشرفت‌های نیروی هوایی ارتش بی‌نظیر است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پیشرفت‌های نیروی هوایی ارتش در تاریخ بی‌نظیر است، گفت: امروز نیروی هوایی ما نسبت به گذشته بسیار مقتدرتر است و با اقتدار امنیت آسمان ایران اسلامی را حفظ می‌کند.

آیت‌الله لائینی: پیشرفت‌های نیروی هوایی ارتش بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نشستی با کارکنان پدافند هوایی شهید ظرافتی نیروی هوایی ارتش بابلسر با گرامیداشت دهه خجسته فجر، اظهار کرد: روز  ۱۹ بهمن، یادآور اقدام شجاعانه نیروی هوایی در گسستن از رژیم طاغوت و پیوستن به جریان انقلاب و بیعت با رهبری انقلاب است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی بزرگترین لطف و عنایت را خداوند به ارتشیان و نظامیان داشته که آنها را از سربازی آمریکا و رژیم دست‌نشانده به سربازی امان زمان کشانده که عمرشان، جسم‌شان، توانمندی‌شان، رزم‌شان، جنگ‌شان و دفاع‌شان در مسیر رضای خداوند باشد‌، در گذشته در مسیر و خواست آمریکا و ارباب شیطانی طاغوتی بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هیچ اختیاری در زمان طاغوت نداشتیم، افزود: پول، جوانان، خسارت و تلفات جانی برای ما و همه اینها در راستای اهداف استکبار بوده است.

این مسوول بیان کرد: این غیرت و عزت که امروز ما دیگر نظامیان ما سرباز طاغوت نیستند، ارزش مکتبی و سرباز دین و ولایت هستند خیلی لطف و عنایت بزرگی است.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه بدنه وجدان، فطرت و نهاد ارتش انسانی و دینی بوده است، اضافه کرد: امام آن را درک کرده و به مردم نه تنها اجازه درگیر شدن با ارتشیانی که تانک و سلاح در خیابان‌ها آمده بودند را نداده بلکه فرمودند، با گل از ارتشیان استقبال کنید، بعدها هم نشان دادند همین ارتشیان ما ده‌ها هزار شهید دادند.

وی با اشاره به اینکه به اعتقاد من شمارش معکوس رژیم طاغوت سه بار آغاز شده است، بیان کرد: یک بار با شهادت حاج آقا مصطفی و حرکت قم ،دوم با برگشت امام به وطن و آغاز دهه فجر و سوم هم با پیوستن روز ۱۹ بهمن؛ این شمارش‌های معکوس برای پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم طاغوتی بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه باید بگوییم برخورد ارتش با ملت در این یک سال و اندی دوران انقلاب برخوردی انسانی بوده است، گفت: یکی از شگردهای آمریکا به‌ویژه انگلیس کودتا در کشورها از درون نیروی نظامی و ارتش است؛ سوال این است چرا در طول بیش از چهل و اندی سال چرا نتوانستند کودتا کنند اینکه در فکرش نبودند درست نیست اتفاق طرح‌های روی میزشان بوده این هم نشان‌دهنده سلامت نیروی نظامی و ارتشیان است که بدنه به قدری سالم هستند اجازه نفوذ دشمنان را نمی‌دهند.

این مسوول یادآور شد: امروز نیروی هوایی ما بسیار مقتدرتر است و آسمان ایران اسلامی را حفظ می‌کنند و بسیاری از  تجهیزات ما ساخت خودمان است و نیروها را در درون خودمان تربیت می‌کنیم.

محمدی لائینی با اعلام اینکه پیشرفت‌های امروز نیروی هوایی ما در تاریخ بی‌نظیر است، افزود: ۴۰ سال که هیچ ۴۰۰ سال هم و در رژیم طاغوت و دست نشانده غرب ادامه می‌داشت نمی‌توانستیم به چنین تحولاتی دست یابیم.

وی بیان کرد: البته قوای مسلح نباید مشکلات داشته باشند چه در بحث سازمان و چه در زندگی شخصی مسوولان در رفع مشکلات توجه ویژه داشته باشند تا آنان با روحیه قوی‌تر و دلگرمی بیشتر در خدمت انقلاب باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: انشالله به برکت تقویت معنویت و روحیه انقلابی که اگر این روحیه را بگیریم تجهیزات هرچه داشته باشیم آن روحیه و انگیزه نباشد هیچ کاری را نمی‌توان انجام داد.

*نیروی هوایی ارتش برای اهداف نظام خود را مستحکم‌تر می‌کند

مولا فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در ادامه این دیدار، با گرامیداشت دهه فجر و سالروز حماسه آفرینی نیروی هوایی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آن زمانی که ارتش در اختیار مردم قرار گرفت در آن شرایطی که مطمئن نبودند نیروی هوایی تجدید پیمان کنند که مردم هم پیوستند و طی دو روز انقلاب به ثمر رسید و بیانات امام که فرمودند انفجار نور در زمان تاریکی رخ داد.

وی بیان کرد: در شرایط سخت نظام شاهنشاهی و دست استکبار در منطقه خلیج فارس برای چپاول اموال این ملت بود، این انقلاب با آن آرمان‌هایش بحث دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم را در دستور کار قرار داد.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملجأ و پناهی برای مظلومان و پایگاهی برای تمام مسلمانان در برابر نظام دوقطبی دنیا شد، تصریح کرد: نظام اسلامی عدالت محور با شعار دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم شکل گرفت.

این مسوول با اشاره به اتفاق‌هایی که بعد از انقلاب در طول این ۴۰ سال رخ داد، افزود: دشمنان در مقابل انقلاب احساس ناامنی کردند ولی جمهوری اسلامی ثابت کرد که در پایمردی به آرمان‌ها و اعتقادات خود محکم است نیروی هوایی نیز از ابتدا در کنار انقلاب بوده و هست.

مولا یادآور شد: طی ۱۲ سال اخیر باتوجه به شرایط تهدید، پدافند هوایی از مجموعه نیروی هوایی جدا شدند و ماموریت سازمانی را در کنار همرزمان در سپاه و ارتش به عنوان ید واحد در دفاع از مجموعه امنیت کشور دنبال خواهند کرد.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر بیان کرد: این مجموعه به عنوان نماینده نیروی هوایی در انقلاب تجدید پیمان با نماینده ولی فقیه در استان، همچنان که در روزهای اول انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و در عرصه‌های میدانی و بعد از آن همراه بودند و با تقدیم ۴۸هزار شهید ثابت کرد پابه پای انقلاب ایستاده است و دوشادوش سایر نیروهای نظامی تمام  قد در کنار ولی فقیه و ملت است.

این مسوول بیان کرد: نمونه بارز علاوه بر تامین امنیت هوایی دستور فرمانده معظم کل قوا را نصب‌العین کار خود قرار دادند و در کنار مردم در سیل در حوزه امدادرسانی و پشتیبانی و در حوزه ویروس کرونا تمام قد ایستاد.

مولا خاطرنشان کرد: بحث ضدعفونی، کمک مومنانه و همچنین بحث واکسیناسیون ۴۰هزار دز از خدمات همکاران بوده است.

وی با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم گوشه‌ای از مشکلات استان را به دوش بکشیم، گفت: باید همراه با ملت باشیم و با تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب همه آماده جانفشانی هستیم و تمام قد پشت ملت و همراه مردم هستیم تا بتوانیم کمک حال مردم باشیم‌.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول