اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فینال لیگ برتر بسکتبال| ذوب‌آهن در وقت اضافی اولین برد را کسب کرد

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیدار دوم فینال لیگ برتر مقابل شهرداری گرگان به پیروزی رسید.

فینال لیگ برتر بسکتبال| ذوب‌آهن در وقت اضافی اولین برد را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان در دومین دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

محمدحسین اصغری، امیرعلی قلی‌زاده، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، اشکان خلیل‌نژاد، محمد امجد، حامد سهراب‌نژاد، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، علیرضا مرتضوی و محمدرضا اکبری بازیکنان در این دیدار بودند.

در کوارتر نخست ابتدا سبزپوشان ذوب‌آهن از حریف پیش افتادند اما در ادامه شهرداری گرگان امتیازات را جبران کرد و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ ذوب‌آهن را شکست داد.

در کوارتر دوم بازی بسیار نزدیک و حساس دنبال شد هر ۲ تیم برای کسب برتری تلاش کردند و در نهایت نیمه نخست با برتری ۴۰ بر ۳۹ شهرداری گرگان مقابل ذوب‌آهن به پایان رسید.

در کوارتر سوم شاگردان فرهاد کوهیان در ذوب‌آهن به خود آمدند و با ارائه یک بازی برتر در لحظات پایانی اختلاف امتیازی با شهرداری گرگان ایجاد کردند، این کوارتر با نتیجه ۲۱ بر ۱۳ به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

کوارتر چهارم با برتری سبزپوشان دنبال می‌شد اما شهرداری گرگان در لحظات پایانی بازی را به تساوی در عدد ۷۶ رساند تا بازی به وقت اضافه برود؛ کوارتر چهارم با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

در وقت اضافی بازی فراز و نشیب‌های زیادی برای هر ۲ تیم داشت اما در نهایت ذوب‌آهن با پرتاب ۳ امتیازی محمدرضا اکبری موفق شد این دیدار را با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ از شهرداری گرگان ببرد.

در پایان این دیدار ابتدا درگیری لفظی بین بازیکنان ۲ تیم ایجاد شد و در ادامه این درگیری فیزیکی شد اما با دخالت کادر فنی هر ۲ تیم این درگیری به پایان رسید.

آرمان زنگنه از ذوب‌آهن با کسب ۲۳ امتیاز بهترین عملکرد را بین هم‌تیمی‌هایش داشت؛ پری پتی از شهرداری گرگان با کسب ۲۴ امتیاز عنوان امتیازآورین بازیکن زمین را به دست آورد.

ذوب‌آهن که در دیدار نخست مقابل شهرداری گرگان شکست خورده بود، روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه در سومین دیدار فینال باید به مصاف حریف گرگانی خود برود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول