اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پلمب ۵۲ واحد صنفی متخلف در استان قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ۵۲ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها به علت گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و استنکاف از اجرای حکم در استان پلمب شدند.

پلمب ۵۲ واحد صنفی متخلف در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید حاصل از مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، اداره کل تعزیرات استان قزوین با رعایت قوانین، نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده و با واحدهای صنفی که از شرایط فعلی سوءاستفاده کرده و سبب گرانی خود سرانه کالاها شده اند، به شدت برخورد می کند. 

وی با تاکید بر تشدید نظارت ها بر بازار استان، تصریح کرد: مردم باید حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی را حس کرده و متخلفان نیز به سزای اعمال خود رسیده و به مردم معرفی شوند.

حسن پور بیشترین تخلفات صنفی را مربوط به نانوایان عنوان کرد و افزود: 16 خبازی متخلف تاکنون پلمب شده و 15 واحد صنفی به علت استنکاف از اجرای حکم تعطیل شده اند، از جمله اقدامات در این خصوص بوده که با توجه به اعلام گرانفروشی در برخی واحدهای عرضه نان فانتزی، بازرسی و نظارت بر این واحدها تشدید شده است.

وی ادامه داد: مردم با ارائه گزارش‌های تخلف، می‌توانند در امر بازرسی و شناسایی واحدهای متخلف به ما کمک کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید مصوب سران قوا در استان، اصناف متخلف و فرصت‌طلب با نصب بنر تخلف بر درب واحد صنفی آن ها، به مردم معرفی می‌شوند که از اهم این اقدامات می توان به نصب 4 بنر در فروشگاههای زنجیره ای و بنکداری ها اشاره کرد. 

حسن پور یاد آور شد: در شرایط فعلی رضایتمندی مردم برای ما مهم است و به همین منظور نظارت و بازرسی توسط تمامی دستگاههای نظارتی به صورت روزانه انجام می شود و در برخورد با واحد‌های متخلف کوتاه نخواهیم آمد، فروشگاه‌های بزرگ و کوچک موظف اند نرخ مصوب را برای عرضه کالا اعمال کنند و در صورت تخلف در کمترین زمان با برخورد قانونی روبرو می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول