اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فارس من| عدالت آموزشی در زنجان برقرار می‌شود/ رسیدگی به پرونده ساماندهی نیروی انسانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه برخی ناعدالتی‌ها برای جذب نیرو ها در نواحی آموزشی یک و 2 گفت: این موضوع در سال گذشته اتفاق افتاد که رسیدگی به آن یکی از مطالبات فرهنگیان است.

فارس من| عدالت آموزشی در زنجان برقرار می‌شود/ رسیدگی به پرونده ساماندهی نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سوژ‌ه‌ای با عنوان «برقراری عدالت در سازماندهی معلمان استان زنجان» در فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسید، سوژه‌ای که از سوی خبرگزاری پیگیری  شد.

در این سوژه آمده است: احتراماً ضمن آرزوی توفیق روزافزون الهی اینجانبان معلمان مناطق محروم و نیمه محروم استان زنجان در راستای تحقق عدالت محوری در دولت مردمی انقلابی مراتب اعتراض خود را نسبت به کارگیری بدون ضابطه و ناعادلانه نیروهای تبدیل وضعیت شده (حق التدریسی، پیش دبستانی و سرباز معلم) در نواحی یک و دو شهرستان زنجان اعلام کرده و از جنابعالی استعداد داریم برای جلوگیری از تضییع حقوق همکارانی که سالها در مناطق محروم و نیمه محروم خدمت نمودند، دستور فرمایید اقدامات لازم در خصوص سازماندهی کلی استانی این نیروها مطابق دستورالعمل وزارتخانه متبوع پیش از اعلام نتایج نقل و انتقالات سال جاری صورت گیرد. .قبلاً از عنایت شما کمال قدردانی داریم.

علی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان در رابطه با سوژه فارس من در زمینه برقرای عدالت در سازماندهی معلمان استان زنجان اظهار داشت: گزینش و مصاحبه با نیروهای جدیدالورود آموزش و پرورش در زنجان از روزهای گذشته آغاز شده و در حال ادامه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در واکنش در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در زمینه برخی ناعدالتی‌ها برای جذب نیرو ها در نواحی آموزشی یک و 2 عنوان کرد: این موضوع در سال گذشته اتفاق افتاد که رسیدگی به آن یکی از مطالبات فرهنگیان است.
وی با اشاره به اینکه این موضوع مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است، بیان کرد: مقرر شد بازنگری در این زمینه اتفاق بیفتد تا بتوانیم عدالت آموزشی را در آموزش و پرورش برقرار کنیم.
اسماعیلی با بیان اینکه ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش با رویکرد عدالت محور آن در حال انجام است، گفت: هرچند این موضوع در دوره قبل روی داده است اما بر خود وظیفه دانستیم تا به موضوع رسیدگی کنیم و تغییرات در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/73009/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول