اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توسعه کشاورزی دانش‌بنیان با هدف کاهش مصرف آب در سمنان

استاندار سمنان گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان در امر کشاورزی به‌منظور افزایش بهره‌وری محصولات و کاهش هزینه‌ها و مصرف آب ضروری است.

توسعه کشاورزی دانش‌بنیان با هدف کاهش مصرف آب در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان این استان اظهار کرد: ثمره توجه به مقوله دانش‌بنیان و حمایت از این مهم، باید توسعه کمیت و کیفیت محصولات با به‌کارگیری دانش‌های نو و ظرفیت‌های علمی حوزه دانش‌بنیان در بخش تولید باشد.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان در امر کشاورزی به‌منظور افزایش بهره‌وری محصولات و کاهش هزینه‌ها و مصرف آب امری حائز اهمیت است.

استاندار سمنان ادامه داد: فرآوری مواد معدنی و دوری از خام‌‌فروشی در این استان نیز یکی‌ دیگر از مزایای بی‌نظیر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از این مهم است.

هاشمی تصریح کرد: در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، هدف از اقدامات حمایتی تنها تزریق نقدینگی بدون توجه به خروجی مطلوب نیست؛ بلکه باید تلاش شود تا با تزریق تسهیلات، توسعه و رشد کیفیت و کمیت محصولات محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال‌آفرینی ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان سمنان با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، از اولویت‌های جدی و اصلی در دستور کار استان است که مدیران حوزه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول