اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعامل اتاق بازرگانی و دانشگاه‌های سمنان تقویت می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای تقویت تعامل اتاق بازرگانی و دانشگاه‌های این استان خبر داد.

تعامل اتاق بازرگانی و دانشگاه‌های سمنان تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان صبح امروز در بیست و نهمین نشست هیأت رئیسه اتاق بازرگانی سمنان اظهار کرد: با همکاری و تعامل در اتاق بازرگانی، توانسته‌ایم بسیاری از مسائل را احصا و موارد را به متولیان ارائه کنیم.

وی گفت: مشارکت اعضا در مطالبات اقتصادی باید دوچندان باشد؛  چراکه بسیاری از مسائل با مشارکت فعال رفع خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: ارتباط اتاق بازرگانی با دانشگاه‌ها از سنوات قبل برقرار بوده؛ اما ضرورت دارد تا زمینه‌های همکاری تقویت شود.

وی افزود: با توجه به درخواست دانشگاه آزاد دامغان، قرار است اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان همکاری‌های متناسب با رویکردهای این دانشگاه داشته باشد.

جمعه‌ای ادامه داد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان، سمینارهای کاربردی را به‌عنوان الزامات توسعه با حضور اندیشمندان و خبرگان برگزار خواهد کرد و در این سلسله گفتارها، بایدها و نبایدهای توسعه توسط فعالان دولتی و خصوصی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وی ارائه نقطه نظرات کارشناسی‌ شده را مهم عنوان و بیان کرد: برگزاری همایش‌هایی با عنوان الزامات توسعه می‌تواند بسیاری از مسائل را آشکار و روش سازد.

حمید علوی، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست پیشنهاد داد: ارتباطات اتاق با دانشگاه‌ها باید ساختارمند باشد؛ تا آنجا که بتوانیم حداکثر بهره‌برداری را از توان علمی دانشگاه‌ها با محوریت اقتصادی داشته باشیم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول