اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری ۳ تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند .

دستگیری ۳ تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه نفر از کارکنان یکی از ادارات استان در هنگام دریافت رشوه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد برای ارائه تصویر اسناد قدیمی یک زمین 2 هزار متری در بلوار ناهارخوران گرگان به ارزش 180 میلیارد تومان که یکی از مناطق گران قیمت این شهر است،  تقاضای دریافت رشوه کرده بودند .

رییس کل دادگستری گلستان افزود: متهمان تسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان و اداره ثبت اسناد و املاک استان شناسایی و در زمان دریافت 600 میلیون تومان رشوه دستگیر شدند.

آسیابی گفت: برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین ، تصویر این اسناد قدیمی تعیین کننده بود که متهمان با استفاده از این فرصت برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند.

وی ادامه داد: متهمان فعلا بازداشت هستند و تحقیقات ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: شهروندان به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهید کلانتری ( کمربندی)، خیابان دانشجو ، دادگستری کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول