اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش عمق آب خلیج گرگان با شروع لایروبی/ افزایش ماهانه 10 هزار تن به ظرفیت کارخانه‌های آرد

استاندار گلستان گفت: با شروع لایروبی خلیج گرگان عمق آب در منطقه افزایش پیدا کرده و قایق‌ها به سهولت در حال تردد در منطقه هستند.

افزایش عمق آب خلیج گرگان با شروع لایروبی/ افزایش ماهانه 10 هزار تن به ظرفیت کارخانه‌های آرد

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که دستگاه‌ها باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند توجه به مدیریت مصرف انرژی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه برخی از دستگاه‌ها در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام دادند اما برخی دیگر از دستگاه‌ها توجه مناسب نداشتند.

استاندار گلستان با تقدیر از تلاش تمامی مدیران در سال ۱۴۰۱ ، خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای بزرگ، پیگیری، تلاش و سماجت در کار را لازم دارد.

زنگانه افزود: ما به ایام نوروز نزدیک می‌شویم و تمامی اعضای ستاد تسهیلات سفر باید با تمام توان در این ایام به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی با اشاره به عبور زائران آقا امام رضا(ع) از معابر جاده‌ای استان گلستان تصریح کرد: به هیچ عنوان عدم مناسب بودن فضای نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و اماکن عمومی بین شهری را شایسته میزبانی استان گلستان از این عزیزان نیست.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: آقایان فرمانداران در حوزه‌های شهرستانی خود تیم نظارتی مشخص کنند و نظارت دائم داشته باشند چون اگر گزارشی ببینم و یا احتمالا بازدیدی انجام دهم و شرایط مناسب نباشد برخورد جدی خواهم کرد.

زنگانه بیان کرد: واگذاری تفرجگاه‌ها و پارک‌های جنگلی توسط شهرداری به بخش خصوصی و رها کردن آن تفرجگاه پذیرفتنی نیست و هیچ توجیهی را از مدیر مربوطه نخواهم پذیرفت.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها اگر هم پارک و یا تفرجگاهی را به بخش خصوصی می‌سپارند، نظارت و مطالبه‌گری کنند.

تامین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در روستاها

استاندار گلستان با تقدیر از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان، خاطرنشان کرد: استان ما در صدور سندها، همکاری در نهضت ملی مسکن و مسائل مرتبط با اداره‌کل دارای رتبه برتر است.

زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتظار من از تمامی دستگاه‌ها این است که اقدامات خود را اطلاع‌رسانی کنند و برای اقدامات پیوست رسانه‌ای مشخص کنند و در این مسیر حرکت جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت مطابقت کد ملی با کد پستی افراد، اضافه کرد: این طرح باید به صورت کامل و با تمام توان اجرایی شود و تمامی دستگاه‌ها باید در این عرصه به اداره ثبت احوال کمک ویژه کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به حاشیه‌سازی برخی افراد، تصریح کرد: من اهل حاشیه و توجه به حاشیه‌سازی نیستم و اگر هر فردی معتقد است یک مدیر ضعیف عمل می‌کند با شاخص عملکرد ادعا را مطرح کند.

زنگانه افزود: عملکرد برخی مدیران به صورتی بوده که منافع برخی افراد به خطر افتاده و در همین راستا در تلاش برای تخریب این مدیر و این فرد هستند که این نوع عملکرد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی گفت: من از مدیری که کار می‌کند دفاع می‌کنم و آنهایی که فکر می‌کنند با حاشیه سازی و تخریب کارشان را پیش ببرند حداقل بدانند از سمت من خواسته‌هایشان برآورده نخواهد شد.

استاندار گلستان تاکید کرد: ما از مدیری که جهادی کار می‌کند و به فکر خدمت به مردم است دفاع می‌کنیم و از تمامی مدیران می‌خواهم با قدرت به کارشان ادامه دهند و گزارش اقداماتشان را به وزارتخانه‌های خود هم ارسال کنند.

زنگانه با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های مختلف گفت: تمامی دستگاه‌های مکلفند این کارگروه را تشکیل دهند و گزارش اقدام را ارسال کنند.

وی اضافه کرد: در تمام بخش‌های استان اقدامات دستگاه‌ها جهادی و شبانه‌روی بوده و باید این اقدامات به صورت گسترده در رسانه‌ها و در فضای مجازی عنوان شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما باید به مردم گزارش دهیم و مردم را از اقدامات انجام شده آگاه کنیم و این جهاد اطلاع‌رسانی باید به صورت ویژه پیگیری شود.

پروژه آشوراده با قدرت در حال پیگیری است

زنگانه گفت: پروژه آشوراده با قدرت در حال پیگیری است و بدون توقف پروژه در حال اجرا است و طرح‌های گردشگری و بومگردی در این منطقه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: با آغاز لایروبی خلیج گرگان، عمق آب در منطقه به صورتی شده که قایق‌های به خوبی و به سهولت در حال تردد هستند و این اتفاق بسیار بزرگی است و نشان می‌دهد پروژه در حال پیشرفت است.

استاندار گلستان بیان کرد: استان گلستان به مرکز برگزاری جشنواره‌های ملی مختلف تبدیل شده و در حوزه‌های گردشگری، هنری، فرهنگی اتفاقات بزرگی رقم خورده که مردم حق دارند این گزارش‌ها را بدانند.

زنگانه گفت: با اقدامات جهادی اداره‌کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن، مشکل تامین مسکن در روستاهای ما برای نهضت ملی مسکن برطرف شده و بنیاد مسکن دیگر مشکلی در تامین زمین برای ساخت مسکن ندارد.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده ماهانه ۱۰ هزار تن به ظرفیت کارخانه‌های تولید آرد استان افزوده شد که این اقدام جزء مطالبات همیشگی این صنف بوده است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول