اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بستر حمل و نقل عمومی در البرز توسعه می‌یابد

استاندار البرز گفت: یکی از شاخصه‌های کشورهای پیشرفته دنیا تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی است از این رو باید به این مولفه مهم توجه ویژه ای صورت گیرد.

بستر حمل و نقل عمومی در البرز توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، مجتبی عبدالهی، استاندار البرز، در حاشیه افتتاح ایستگاه متروی شهید فخری زاده(ماموت) ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: امروز در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه‌های قطار تهران-کرج-هشتگرد به بهره‌برداری رسید.  

وی افزود: امید است با تلاش هایی که صورت گرفته روز به روز شاهد ارتقا خدمات به مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.

عبدالهی ادامه داد: ایستگاه متروی شهید فخری زاده(ماموت) در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه های قطار تهران_کرج_هشتگرد به بهره‌برداری رسید. 

عبداللهی اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های کشورهای پیشرفته دنیا تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی است از این رو باید به این مولفه مهم توجه ویژه ای صورت گیرد. 

وی افزود: حدود یک ماه پیش در نشستی با مدیرعامل مترو تهران، خط متروی کرج-هشتگرد تحویل تهران داده شد و مقرر شد مشکلات فنی این خط اعم از سیگنالینگ و... را رسیدگی و حل کنند.

استاندار البرز گفت: کاهش زمان حرکت قطارها یکی از موضوعاتی است که در روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: راه اندازی این ایستگاه مطالبه شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی اطراف و همچنین شهرها و روستاهای همجوار بود که اکنون محقق شد و به طور قطع کیفیت تر دنبال می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول