اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امنیت جامعه و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: نیروی انتظامی شهرستان آبیک اجازه نمی دهد تعدادی هنجارشکن و معلوم الحال، امنیت مردم را به چالش بکشند.

امنیت جامعه و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک پیش از ظهر امروز با همراهی جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان آبیک، مسوولان ادارات شهرستان آبیک و کادر ناجا در گلزار افلاکیان نامدار حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کردند و با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک در این مراسم، تجدید میثاق با شهدا را استمرار راه و رسم شهدا ذکر و اظهار کرد: برای هر صندلی مسوولیت در کشور بیش از 72 شهید تقدیم شده که نباید در انجام مسئولیت ها کوتاهی کنیم و نیروی انتظامی شهرستان آبیک تلاش خواهد کرد اقدامات جدی تر، گام های بلندتر و هوشمندانه تری را در راستای تامین امنیت شهرستان بردارد.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان آبیک اجازه نمی دهد تعدادی هنجارشکن و معلوم الحال، امنیت مردم را به چالش بکشند و قاطعانه با آنان برخورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه پای آرمان های شهدا و انقلاب هستیم، ادامه داد: در ماموریت‌های مختلف نیروی انتظامی آبیک، ماموران با اتفاقاتی مواجه می‌شوند که بعضا منجر به مجروحیت آن ها شده اما در راه انجام وظیفه خود، سختی ها را به جان خریده اند.

لامعی اضافه کرد: شهادت بیش از ده ها شهید نیروی انتظامی و صدها جانباز و قطع نخاعی، بیانگر این است که نیروی انتظامی برای برقراری امنیت از آرمان‌های خود دست نمی‌کشد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، مشقت‌ها را تحمل می‌کند چرا که جا پای شهدا گذاشته و در راستای اهداف آرمان‌های نظام و شهدا گام برمی‌دارد.

این مسوول انتظامی همچنین در دیدار با حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهرستان آبیک اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان آبیک در برنامه‌ها و مراسم مختلف پوشش امنیتی و انتظامی را انجام داده و در انتخابات پیش رو هم، ماموریت سنگینی بر عهده دارد و تلاش می کند این ماموریت به نحو احسن اجرا شود.

لامعی اذعان کرد: دست خدا و غیب در ماموریت‌های روزمره نیروی انتظامی مشهود است و همواره ما را همراهی کرده و می‌کند و تلاش می‌کنیم خدمات ارزنده‌تر و بهتری به مردم شهرستان ارائه کنیم.

نیروی انتظامی در عمومیت بخشی امنیت، نقش بسزایی دارد

حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک هم در جریان این دیدار اظهار کرد: دشمن درصدد است امنیت جامعه ما را خدشه‌دار کرده و آن را از مردم سلب کند که باید گفت انقلاب به مثابه کشتی نوح است و خدا پشتیبان و کشتیبان این انقلاب اسلامی است.

وی امنیت موجود در کشور را مرهون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت دانست و تصریح کرد: قدردانی از نیروی انتظامی با توجه به مسوولیت خطیر و رسالتی که بر عهده دارد، واژه بسیار کوچکی است اما با این وجود کا قدردان زحمات همه جان برکفان نیروی انتظامی شهرستان آبیک هستیم.

امام جمعه موقت شهرآبیک در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در ایجاد، استقرار و عمومیت بخشی امنیت نقش بسزایی ایفا می‌کند که همه باید قدردان نیروی انتظامی باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول