اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

برای دشمنان قسم خورده؛ شهید قاسم سلیمانی حتی هراس‌آورتر از سردار سلیمانی است

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: برای دشمنان قسم خورده اسلام و در رأس آن امریکا و اسرائیل «شهید» قاسم سلیمانی هراس‌آورتر از سردار قاسم سلیمانی است.

برای دشمنان قسم خورده؛ شهید قاسم سلیمانی حتی هراس‌آورتر از سردار سلیمانی است

 به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جنایت تروریستی عصر ۱۳ دی ماه، اقدامی کور و کینه‌توزانه برای القای ناامنی در کشور و انتقام از عشق و ارادت ملت عظیم‌الشأن ایران به ویژه نسل جوان غیور و غیرتمند به شهید قاسم سلیمانی است. مردم شهید پرور ایران از ابتدای انقلاب همواره پای آرمان‌هایشان به جمهوری اسلامی ایران بوده اند، در حالی که در این مسیر ۱۷ هزار شهید توسط منافقین ترور شدند و بعد از آن هم شاهد انواع جنایات امریکا و اسرائیل به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط اذناب و عوامل‌شان در داخل کشور بوده‌ایم.

جواد محمدی رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مردم مقتدر، دلیر، صبور و شهید پرور ایران اسلامی، گفت: حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت ۸۴ نفر و مجروحیت ۲۸۴ نفر از هموطنان‌مان شد، نشان می‌دهد که برای دشمنان قسم خورده اسلام و در رأس آن امریکا و اسرائیل «شهید» قاسم سلیمانی هراس‌آورتر از سردار قاسم سلیمانی است و از روی ضعف و استیصال می‌خواهند توسط مزدورانشان در داخل کشور شکست مفتضحانه‌ در غزه را با حوادث تروریستی کور و ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران جبران کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد تلاش امریکا برای خروج از منطقه هستیم و اسرائیل هم به هیچ دستاوردی جز قتل عام زنان و کودکان فلسطینی نرسیده است، اظهار داشت: قطعاً این دشمنان اسلام و نظام برای جبران این شکست سنگین، دست به ترور مردم بی‌گناه و بی‌دفاع می‌زنند، کشتار مردم مظلوم غزه و شهادت مردم غیور کرمان پرده از شعارهای دروغین و فریبنده کشورهای غربی در دفاع از حقوق بشر را کنار زد و چهره واقعی آنها را نمایان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: ما دانشگاهیان ضمن محکوم کردن اقدام بیشرمانه کنگره آمریکا در مجبور کردن روسای دانشگاه‌های هاروارد، پنسیلوانیا و ام آی تی به استعفا، از رؤسای این دانشگاه‌ها که به دانشجویان و اساتید آزاده خود اجازه دفاع از مردم مظلوم غزه را دادند تشکر و تقدیر می‌کنیم.

وی تأکید کرد: این اقدام کنگره آمریکا بار دیگر چهره دمکراسی و حقوق بشر دروغین این کشور را بیش از پیش به جهانیان نشان داد.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مدافع صلح، عدالت و امنیت، نه فقط در کشور بلکه در منطقه بود که با ایجاد یک روح جدید و فضای معنوی، بیداری در امت اسلام را سرعت بخشید و جریان مبارزه حق علیه باطل را در منطقه قدرتمندتر کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایت اخیر و ابراز همدردی با خانواده شهدای کرمان و غزه، تلاش خواهیم کرد با بررسی ویژگی‌های شهید سردار سلیمانی نسبت به تربیت دانشجویان با آن ویژگی‌ها و نیز دستیابی به قله‌های علمی، فناوری و فرهنگی، فرماندهان آینده جبهه علمی و فرهنگی را به نظام اسلامی تربیت کنیم تا با ارتقاء آگاهی‌‌‌، بصیرت و رصد تحولات و جریانات داخلی و بین‌المللی، در میدان دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی حضور موثر داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول