اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عدم توجه به جلو علت بیش از ۴۹ درصد از تصادفات جاده‌ای

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: عدم توجه به جلو با سهم بیش از ۴۹ درصد، سرعت و سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی از مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای محسوب می‌شوند.

عدم توجه به جلو علت بیش از ۴۹ درصد از تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد یوسف‌زاده، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان در حاشیه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اصفهان، گفت: بر اساس آمار ارائه شده در خصوص تصادفات، بیشترین تصادفات بین ساعت ۱۷ تا ۱۹ اتفاق افتاده است.

وی افزود: عدم توجه به جلو با سهم بیش از ۴۹ درصد، سرعت و سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین عدم رعایت حق تقدم و فاصله طولی بویژه در زمستان و زمان لغزندگی جاده‌ها از مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای محسوب می‌شوند.

یوسف زاده گفت: در این نشست مقرر شد با تدبیر لازم علل و عوامل تصادفات بررسی و راهکارهای مناسب توسط دستگاه‌های انتظامی و اجرایی اتخاذ شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان اظهار کرد: مطابق برآورد و تجزیه و تحلیل نقاط حادثه خیز مشخص شده، راهکارهای مناسب اعم از تعیین درصد سهم تقصیر و همچنین زمانبندی تردد ماشین آلات صنایع بزرگ استان در صورت عدم رفع نقاط حادثه خیز مربوطه مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی راه ها و کاهش تصادفات در ایام نوروز گفت: جانمایی ایستگاه‌های نوروزی و آمادگی برای سفرهای نوروزی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول