اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان تاکید کرد

نظارت دقیق، شفاف و قوی بر بازار در آستانه عید نوروز

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نظارت بر بازار باید به صورت دقیق، شفاف و قوی باشد.

نظارت دقیق، شفاف و قوی بر بازار در آستانه عید نوروز

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: قوانین مطلوبی برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در کشور تدوین شده است که ضروری است به این قوانین توجه جدی‌تری شود.

وی با بیان اینکه قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به خوبی در جامعه تعریف شده است، خاطرنشان کرد: اما عده‌ای از افراد بی‌توجه به این قوانین در تضییع حق مصرف‌کنندگان تلاش می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه برخی از افراد جامعه به سودجویی عادت کرده‌اند، یادآور شد: برخی از این افراد انصاف را فراموش کرده و حرام را زشت نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد جامعه سودجویی بیشتر را زرنگی می‌دانند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در جامعه در این زمینه غفلت شده است.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت افزایش نظارت‌های دستگاه‌های نظارتی بر کالاهای اساسی تاکید کرد و افزود: باید همت ویژه‌ای در شب عید برای تهیه مایحتاج مردم به قیمت مناسب انجام شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار باید به صورت دقیق، شفاف و قوی باشد، خاطرنشان کرد: با نظارت‌های دقیق میزان تخلفات در این زمینه کاهش می‌یابد.

*افراد متقی شرافت و کرامت دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با تقواترین افراد نزد خداوند متعال دارای شرافت، کرامت و عزت هستند، افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) با تقوای بالا کریم‌ترین و عزیزترین انسان مقطع بزرگ تاریخ است.

وی با بیان اینکه حرم مطهر حضرت معصومه (س) قلوب مسلمانان را جذب می‌کند، خاطرنشان کرد: این بانوی گرامی اسلام الگوی بانوان جهان محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه به برکت وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) حوزه‌های بزرگ علمیه در قم تشکیل شده است، افزود: فقها، شاگردان برجسته امام صادق (ع) در این مکتب رشد یافته‌اند.

وی با بیان اینکه استان قم از نظر جغرافیایی جاذبه‌های مطلوبی ندارد، افزود: قم به عنوان مکانی برای رشد آل محمد (ص)، آشیانه و پناهگاه آل پیامبر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: علوم اهل بیت (ع) به سایر بلاد اسلامی از قم ساطع می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول