اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هفته دولت

جشن برق‌دار شدن تمام روستاها در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل گفت: تا هفته دولت در سال آینده تمامی روستاها برق‌دار شده و جشن برق‌دار شدن تمامی روستاهای استان اردبیل را برگزار می‌کنیم.

جشن برق‌دار شدن تمام روستاها در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده عصر امروز در نشست با جمعی از صنعتگران و بهره‌برداران واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 24 پروژه برق‌رسانی به روستاها در اولویت جدی است که این پروژه‌ها تا هفته دولت سال آینده تکمیل شده و با بهره‌برداری از آنها جشن برق‌دار شدن تمامی روستاهای استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی، این موفقیت را در ارائه خدمات بسیار ارزشمند و قابل توجه توصیف کرد و ادامه داد: آنچه که ما را در ادامه مسیر خدمت‌رسانی دلگرم می‌کند، حمایت همه‌جانبه مردم در کاهش مصرف انرژی و توجه به ارزشمندی این محصولات ذی‌قیمت است که می‌تواند، ذخیره‌سازی آن به سود جامعه و به منفعت خود مشترکان باشد.

علیزاده خاطرنشان کرد:‌ بعد از روی کار آمدن دولت خدمتگزار در هفتمین سال گذشته بیش از ده‌ها روستا از نعمت روشنایی برخوردار شدند و ضریب نفوذ تا 99 درصد در حوزه برق‌رسانی افزایش یافته است.

این مسئول تصریح کرد: در کنار توجه به برق‌رسانی واحدهای مسکونی آنچه که امروز مورد هدف‌گذاری اصلی ما واقع شده، واگذاری انشعاب به واحدهای صنعتی و برقراری احساس رضایت در مشترکان مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان است که در این زمینه آماده واگذاری انشعاب به تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی هستیم.

وی اضافه کرد:‌ بعد از انشعابات خانگی که بیش از 40 درصد مصرف برق را در استان به خود اختصاص دادند، واحدهای صنعتی، تولیدی و همچنین مشترکان تجاری در ردیف‌های بعدی قرار دارند که انتظار می‌رود در این زمینه روند حرکتی مثبت و رو به بهبود باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت برق استان بیان داشت: ما در حال حاضر علاوه بر رفع نیازهای داخلی خود سعی کردیم، صادرات برق به استان‌های دیگر را از طریق نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان داشته باشیم که تا دو سال آینده این فرآیند افزایش می‌یابد.

علیزاده در پایان ابراز داشت: البته در این زمینه بعد از اطمینان‌بخشی به تأمین مصارف داخلی سعی شده صادرات برق به کشورهای مجاور در اولویت باشد که امیدواریم در این زمینه حرکت مثبت و رو به جلویی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول