اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خبر داد:

پیشرفت چشمگیر جهاد دانشگاهی در تحصیلات تکمیلی

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: در حال حاضر جهاد دانشگاهی در ایجاد تحصیلات تکمیلی پیشرفت چشمگیری کرده است.

پیشرفت چشمگیر جهاد دانشگاهی در تحصیلات تکمیلی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالرضا مجدالدین در دیدار با استاندار زنجان با بیان اینکه در چند سال گذشته جهاد دانشگاهی استان زنجان با رکود مواجه بوده است، ادامه داد: خوشبختانه این رکود تا میزان زیادی حل شده است.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در زمینه تحصیلات تکمیلی رشد بسیاری داشته است، اضافه کرد: این مرکز تنها دانشگاهی است که توانست به صورت یکجا مجوز 13 رشته دکترا را به دست آورد.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تاکید کرد: در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان پیشرفت خوبی از خود نشان داده و در بسیاری از زمینه‌ها موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی ظرفیت و توانایی ایجاد رشته‌های مختلف به منظور توسعه بیشتر علم و دانش در استان زنجان دارد.
مجدالدین با بیان اینکه تلاش مسئولان جهاد دانشگاهی در زمینه افزایش رشته‌های تحصیلی این دانشگاه موجب پیشرفت روز افزون دانش کاربردی در این دانشگاه شده است، ادامه داد: مسئولان این دانشگاه در تلاش هستند که علاوه بر افزایش رشته‌های تحصیلی این دانشگاه در بحث رشد کیفی نیز این دانشگاه را به جایگاه عالی برسانند.
وی تاکید کرد: تربیت نیروی متخصص و کاربر از هدف‌های این دانشگاه است و افزایش تعداد دانشجویان موجب غفلت مسئولان این دانشگاه دربحث کیفی نشده است.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش رشته‌های تحصیلی این دانشگاه ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال تحصیلی سال جاری این دانشگاه تعداد دانشجویان خود را افزایش می‌دهد.
همچنین در ادامه این مراسم رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد جهاد دانشگاهی استان زنجان پرداخت و گفت: پیشرفت جهاد دانشگاهی در استان به علت حمایت‌های استاندار زنجان و تلاش مسئولان این مجموعه بوده است.
مهدی عباسی با اشاره به اینکه در ابتدا خرید تجهیزات در خصوص ایجاد ویدئو کنفرانس مورد نظر بوده است، ادامه داد: با تلاش محققان در این زمینه به جای خرید ویدئو کنفرانس، این دستگاه در استان ساخته شد.
وی با اشاره به مراسم بازدید استاندار از جهاد دانشگاهی استان زنجان در 16 مرداد ادامه داد: عملکردهای ارائه شده در این مراسم تنها بخشی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی بوده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: در چند سال پیش جهاد دانشگاهی استان زنجان به عنوان یک مرکز در کشور مطرح نبوده ولی در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته جهاد دانشگاهی استان زنجان به یکی از مراکز مطرح در کشور تبدیل شده است.
وی یادآور شد: باید اقدامات لازم در خصوص ساخت و گسترش زمین اطراف مجموعه انجام شده و تسهیلات مربوط به آن اختصاص پیدا کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول