اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قروه:

دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌قروه از دفاع مقدس به عنوان نماد رشادت رزمندگان و مقاومت ملت ایران در دفاع از کیان اسلامی نام برد.

دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری عصر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قروه، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه هشت سال دفاع مقدس در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی و دفاع از سرزمین و آرمان‌های اسلامی تمامی آحاد جامعه اعم از پیر، جوان، زن و مرد با ایثار و جانفشانی به عنوان الگویی مقدس و ارزشمند از ارزش‌های والای انقلاب پاسداری کردند.
فرماندار قروه بیان داشت: هفته دفاع مقدس متعلق به تمامی مردم کشورمان است و متعلق به قشر خاصی نیست ما باید دین خود را به شهدا، رزمندگان ایثارگران و خانواده‌هایشان ادا کنیم و یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم.
فخری با اشاره به رشادت و ایثار مردم شهرستان قروه در دوران دفاع مقدس، گفت: مردم این شهرستان، ولایت‌مداری و وفاداری خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به کرات به اثبات رسانده‌اند و در هر زمانی که لازم بوده در صحنه حاضر شده‌اند.
وی اضافه کرد: مردم ولایی شهرستان قروه برای دفاع از آرمان‌های اسلامی جانفشانی و ایثار کرده و در دو ماه گذشته پنج شهدای والامقام را به انقلاب و نظام تقدیم کردند.
فرماندار شهرستان قروه با اشاره به همکاری سایر دستگاه‌های برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: وجود مسئولین ارزشمند این شهرستان در تمامی برنامه‌ها و همکاری همه دستگاه‌ها تاثیر بسزایی در تحقق این امر داشته و دارد.
وی در پایان به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نصب پلاکارد و بنر به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش پیاده‌روی، افتتاح برخی از پروژه‌ها برگزاری مسابقات تیراندازی برای تمامی مسئولان ادارات، تجلیل و تکریم ازخانواده شهدا و جانبازان، نواختن زنگ مقاوت در آموزش و پرورش، ایجاد سنگر نماها در ورودی و میادین شهر، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری شب شعر و خاطره یادآور شهدای قروه به ویژه شهدای اخیر، برپایی ایستگاه صلواتی در گلزار شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه نیز در ادامه در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و بزرگواری شهدایی هستند که در این هشت سال خاطره و حماسه‌های بزرگی آفریدند و این نظام را حفظ کردند و امروز باید با بیان خاطرات آن دوران، آنها را در اذهان نسل جوان تداعی کنیم.
ماموستا علی محمدی بیان داشت: جبهه ایران جبهه رهایی، هویت و اسلام واقعی است چرا که شهدا جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
فرمانده سپاه شهرستان قروه در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس هفته ایثار، شهادت، انسجام است و امروز با گذشت 31 سال و دو دهه از دوران جنگ تحمیلی، باید پیوند عمیقی با برگزاری این برنامه‌ها بین نسل نوجوان و جوان که آن دوران را ندیدند، ایجاد کنیم.
عبدالحسین یوسفی در پایان خاطرنشان کرد:هفته مقدس یادآور خون شهدایی است که با خون خود این انقلاب را به ثمر رساندند و باید در این ایام برنامه‌هایی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها و حضور جوانان در گلزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، عطر افشانی مزار شهدا به منظور تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های والای انقلاب و شهدا برگزار شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول