اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد:

اجرای 2 هزار برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: طی هفته دفاع مقدس 2 هزار برنامه در سطح شهرستان‌های این استان به اجرا در می‌آید.

اجرای 2 هزار برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده ظهر امروز در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح، بازسازی عملیات مسلم بن عقیل (ع) و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.
وی با تاکید بر اینکه تأثیرات انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ملت حماسه‌ساز ایران در انقلاب‌های مردم این منطقه تأثیرات زیادی داشته است، تصریح کرد: امروز امنیت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی مدیون حماسه سازان دوران دفاع مقدس بوده که در واقع گرانمایه‌ترین میراث انقلاب اسلامی مردم ایران است.
یوسفعلی‌زاده با تاکید بر حفظ دستاوردها و آثار شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: حفظ این دستاوردها موجب مصون ماندن نظام از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان نظام اسلامی در جنگ تحمیلی با وجود دست خالی و حداقل سلاح، لیکن با ایمان‌های محکم و با از جان گذشتگی و ایثار در مقابل دشمنان ایستادند.
سیدکرم سجادی با اشاره به اینکه رژیم صدام در آن دوران توسط شرق و غرب حمایت می‌شد، تصریح کرد: رزمندگان جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی و حتی برای نخستین بار در تاریخ ایران اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.
وی همچنین نقش رسانه‌ها را در تبیین دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس برشمرد و گفت: با وجود آنکه ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز ساختار منسجمی را نداشت، اما با یاری خدا، رهبری‌های امام راحل (ره) و پشتیبانی مردم در این جنگ نابرابر در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنان را به زانو درآورد.
سجادی همچنین بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های هفته دفاع مقدس با مشارکت تمام دستگاه‌های خراسان شمالی تاکید کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول