اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد؛

واکنش پلیس به شایعات حادثه برخورد تریلر با پراید

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی نسبت به حرف و حدیث‌ها و شایعات زیادی که در مورد عملکرد پلیس در تصادف یک کامیون که به دلیل نقص در سیستم ترمز با دو ماشین دیگر در مقابل پلیس راه بیرجند برخورد کرده بود، واکنش نشان داد.

واکنش پلیس به شایعات حادثه برخورد تریلر با پراید
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ساعت 55 دقیقه بامداد جمعه گذشته در مقابل چشمان پلیس مستقر در پلیس راه بیرجند یک دستگاه کامیون که حامل 40 تن گچ از مشهد به مقصد زابل بود با یک دستگاه پراید و یک تریلی برخورد می‌کند که این تصادف منجر به جرح سه نفر می‌شود.
نکته قابل توجه در این تصادف این است که راننده این کامیون پس از اینکه متوجه نقص سیستم ترمز خودرو می‌شود با پلیس 110 بیرجند تماس می‌گیرد و از آنها استمداد می‌طلبد تا به گونه‌ای پلیس راه بیرجند این ماشین را متوقف و جلوی صدمه زدن به سایر خودروها را بگیرد.
فرمانده پلیس راه بیرجند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ضمن تکذیب این ادعا که این فرد از 15 کیلومتری بیرجند با پلیس تماس داشته است، گفت: راننده این ماشین در نزدیکی پلیس راه اقدام به تماس به 110 می‌کند و هنگامی که افسر نگهبان از گیت خود خارج می‌شود تا اقدامی کند متوجه عبور این کامیون از مقابل گیت می‌شود.
سید علیرضا امینی ادامه داد: همچنین این ادعا که دستگاه پراید متوقف بوده است نیز کذب است چرا که این خودرو نیز در حال حرکت بوده و از سرعت‌گیر پلیس راه نیز گذشته بود.
وی در پاسخ به این سؤال که اگر این تماس زودتر صورت می‌گرفت پلیس چه اقدامی می‌توانست انجام دهد، اظهار داشت: ما موارد مشابهی داشتیم که پلیس در محل مستقر و خودروی مورد نظر را اسکورت کرده و در یک جاده فرعی با شیب مناسب این خودرو را متوقف کرده است.
فرمانده پلیس راه بیرجند ادامه داد: این راننده کل مسیر را هنگام نقص ترمز با دنده سنگین حرکت کرده و ارتکاب یک اشتباه در محل پلیس راه سبب بروز این تصادف شده که ما در حال بررسی علت نقص در سیستم ترمز این خودرو هستیم.
برخی منابع استانی از کشته شدن 3 نفر در این حادثه خبر داده بودند که پلیس راه بیرجند این خبر را تکذیب کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول