اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه اردستان خبر داد:

شرکت 120 نفر در اردوهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه اردستان گفت: در تابستان امسال 120 نفر از دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزی شرکت کردند.

شرکت 120 نفر در اردوهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سرهنگ پاسدار حمید رضوانیان‌زاده پیش‌از ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح اردوهای هجرت 3 دانش‌آموزی به روند تشکیل بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی علاوه بر ایجاد اشتغال و کارآفرینی نقش مهمی در تقویت باوردهای دینی جوانان دارد.
وی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با توجه به وجود شور جوانی را از اهداف تشکیل بسیج سازندگی اعلام کرد و گفت: معنویت افزایی و توجه به معنویت باید در دستور کار بسیج سازندگی باشد.
فرمانده سپاه ناحیه اردستان به شرکت 120 نفر از دانش‌آموزان شهرستان اردستان در اردوهای طرح هجرت 3 در تابستان امسال اشاره کرد و بیان داشت: این دانش‌آموزان کار بهسازی و نوسازی 34 مدرسه شهرستان در عرصه‌های مختلف از جمله تعمیر میز و نیمکت، نقاشی، رنگ‌آمیزی، خطاطی و تعمیر سرویس بهداشتی را با اعتباری بالغ بر 210 میلیون ریال بر عهده داشتند.
وی از فعالیت 4هزار نفر روز در عرصه آبخیزداری و خشکه چینی در منطقه برزآوند اردستان با اعتباری بالغ بر 100میلیون ریال با همکاری جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: سال گذشته هفت پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال توسط بسیج سازندگی در روستاهای محروم شهرستان انجام شده است.
رضوانیان‌زاده از برنامه‌های سال جاری بسیج سازندگی شهرستان اردستان را اجرای 18پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای محروم شهرستان با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل احداث منبع ذخیره آب، غسالخانه، احداث خانه عالم، خانه بهداشت، ساخت مدرسه و کتابخانه است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول