اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر خبر داد:

مشارکت 220 هزار دانش‌آموز بوشهری در طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر از مشارکت 220 هزار دانش‌آموز استان بوشهر در طرح هجرت 3 خبر داد.

مشارکت 220 هزار دانش‌آموز بوشهری در طرح هجرت 3
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی مهدیان در آیین اختتامیه طرح هجرت 3 در عسلویه اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی در طرح هجرت حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشتند و خدمات بزرگی انجام دادند.
جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تقدیر و تشکر از تلاش‌های عزیزان در اجرای طرح هجرت 3 و با گرامیداشت یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای نظام اسلامی است و باید افتخارات این دوران را حفظ کنیم.
مهدیان پر کردن اوقات فراغت و غنی‌سازی را از اهداف طرح هجرت 3 دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام شده امسال نسبت به سال گذشته 1.5 برابر افزایش داشته است.
جانشین بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر از مشارکت 220 هزار دانش‌آموز استان بوشهر در طرح هجرت 3 خبر داد و اضافه کرد: امسال بیشترین پروژه توسط بسیج سازندگی استان انجام شد و مجموعا حدود 158 پروژه توسط این نهاد اجرایی شد.
مهدیان با اشاره به خدمات بسیج و سپاه گفت: سپاه و بسیج سازندگی از سال 84 تاکنون به صورت قانونی با حمایت مقام معظم رهبری توانسته‌اند به صورت گسترده به بحث محرومیت‌زدایی بپردازد و این موفقیت ارزشمند محقق نمی‌شود مگر در سایه ولایت‌مداری، اجرای فرامین مقام معظم رهبری و عنایت پروردگار و تمام بسیجیان در این مسیر مستقیم حرکت می‌کنند.
وی گفت: هم‌اکنون سازمان بسیج سازندگی با 3 شیوه با 15 نهاد و وزارتخانه در سطح کشور در ارتباط است و در راستای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام بر می‌دارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه نیز این طرح را از ابتکارات مقام عظمای ولایت در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دانست که هر ساله تابستان انجام می‌گیرد تا بتوانیم اوقات فراغت دانش‌آموزان را در راستای آبادانی و سازندگی کشور بکار بگیریم.
علی احمدی افزود: این طرح در قالب تعمیر میز و نیمکت کلاس‌های مدارس، تعمیر برق، ایجاد فضای سبز، دیوار نویسی، نقاشی، رنگ‌آمیزی و...اجرا شد.
وی اضافه کرد: همچنین در کنار این فعالیت‌های فنی و مهارتی، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیز از جمله شرکت در نماز پر فیض جمعه، شرکت در کلاس قرآنی، مراسمات دعا و نیایش، شرکت در کلاس‌های اخلاق و احکام در ماه مبارک رمضان، انجام مسابقات ورزشی و ... نیز صورت گرفت.
رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه اذعان داشت: همکاری و تعامل با کمیته امداد در زمینه افطاری به ایتام و نیازمندان، همکاری با شورای روستای سهمو شمالی برای برگزاری نمایشگاه و کلاس مواد مخدر، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، پاکسازی ساحل توسط بسیجیان و دانش‌آموزان، تعامل با کمیته امداد در زمینه جمع‌آوری و دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم سومالی و احداث پروژه و ساخت پایگاه‌های مقاومت و سرزدن به خانواده‌های کم بضاعت و پی‌گیری مشکلات آنان نیز از دیگر برنامه‌ها در طرح هجرت 3 در عسلویه است.
در پایان پس از تقدیر از فعالان طرح هجرت، هدایایی به آنها تقدیم شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول