اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از کارخانه تیغ جراحی استهبان؛

ایران تولیدکننده تیغ جراحی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان استهبان گفت: تولید آزمایشی تیغ جراحی در کارخانه تولید تیغ جراحی این شهر به عنوان یکی از کارخانه‌های تولید تیغ جراحی خاورمیانه آغاز شده است.

ایران تولیدکننده تیغ جراحی می‌شود
نعمت‌الله اکبری نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امیدواریم تا چند ماه آینده این کارخانه به طور رسمی وارد عرصه تولید شود.
وی با بیان اینکه این کارخانه توسط بخش خصوصی ساخته شده است ادامه داد: در حال حاضر تیغ‌های جراحی مورد استفاده از خارج از کشور به ایران وارد می‌شود که با بهره‌برداری از آن دیگر، نیاز به واردات تیغ جراحی نیست.
نماینده عالی دولت در شهرستان استهبان بیان داشت: با تولید این کارخانه نیاز بازار تامین شده و ایران جزو هفت کشوری می‌شود که تیغ جراحی تولید می‌کنند.
اکبری‌نژاد تصریح کرد: همچنین با بهره‌برداری از این کارخانه 200 نفر مشغول به کار می‌شوند.
این مقام مسئول همچنین در مورد آخرین وضعیت کارخانه آب معدنی در شهر استهبان بیان داشت: مشکل محیط زیستی این کارخانه برطرف شده و ساخت آن ادامه می‌یابد.
این مقام مسئول بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال این هستیم تا در سال آینده کارخانه آب معدنی استهبان را نیز به بهره‌برداری برسانیم.
وی تصریح کرد: حمایت قاطع از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری از برنامه‌های در اولویت این فرمانداری است که با نگاه ویژه‌ای به آن توجه می‌شود.
رئیس شورای اداری شهرستان استهبان خاطرنشان کرد: در صورتی که از سرمایه‌گذار حمایت کرده و جایگاه واقعی آن مشخص شود شاهد رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف می‌شویم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول