اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی:

اقدامات فرهنگی دفاع مقدس کافی نیست

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امور فرهنگی و هنری انجام شده پیرامون بیان زوایای مختلف دفاع مقدس کافی نیست.

اقدامات فرهنگی دفاع مقدس کافی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمحمد حسینی عصر امروز در مراسمی در جمع مدیران شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه دماوند، فرماندار این شهرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دیگر مسئولان محلی، جمعی از هنرمندان و مردم در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش بیشتری پیرامون اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس در عرصه‏های فرهنگی و هنری کشور صورت گیرد.
 
* انتشار 6500 اثر مکتوب درباره دفاع مقدس
وی با اشاره به آثار مکتوب کشور درباره دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به 6 هزار و 500 اثر مکتوب درباره دفاع مقدس انتشار یافته است.
حسینی تصریح کرد: این تعداد کتاب انتشار یافته درباره دفاع مقدس ظرفیتی بالقوه برای استفاده هنرمندان فعال در عرصه‏های مختلف برای کار بیشتر در این زمینه شمرده می‏شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‏سازی‏هایی است که در آن غیور‌مردان و شیر زنان این مرز و بوم اسلامی توانستند با سلاح ایمان دشمن تا بن دندان مسلح بعثی را درمانده سازند.
حسینی تصریح کرد: ایران اسلامی در مدت زمان طولانی هشت ساله در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح بعثی و اربابان بی‏شمار غربی و شرقی این رژیم مقاومت کرد و همچنان سربلند و مغرور به روند رو به رشد خود در زمینه‏های مختلف ادامه می‏دهد.
 
* اهمیت فیلم کوتاه در دنیای شتابان امروز
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توسعه کمی و کیفی ساخت فیلم‏های کوتاه در کشور شد و افزود: در دنیای امروز فرصتی برای انسان برای مشاهده فیلم‏های بلند وجود ندارد.
وی ادامه داد: از این رو، می‏توان با تقویت این بخش از هنر سینما مفاهیم عمیقی نظیر اسلامی، انقلاب، جنگ، امام راحل (ره) و‌... را در مدت زمانی کوتاه به نسل امروز کشور و مردم دیگر ملل جهان ارائه کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول