اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ۵ ماهه نخست امسال؛

تلفات ۱۵۷ نفری تصادفات درون شهری خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۱۵۷ نفر در حوادث رانندگی درون شهری جان باختند.

تلفات ۱۵۷ نفری تصادفات درون شهری خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدفرزاد حسینی ظهر امروز در کمیته ایمنی استان با اشاره به اینکه تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری خوزستان در پنج ماهه نخست امسال ۱۵۷ نفر بوده است، اظهار داشت: این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته ۱۴۵ نفر در تصادفات رانندگی درون شهری کشته شدند.
وی افزود: تلفات تصادفات برون شهری نیز در پنج ماهه نخست امسال ۳۰۵ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۴۲ نفر در جاده‌های بین شهری کشته شده بودند ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.
حسینی دلیل زیاد بودن کشته شده‌های تصادفات رانندگی را حضور مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در استان عنوان کرد.
وی افزود: بین آمارهای تلفات که از سوی پلیس ارائه می‌شود و آمار پزشکی قانونی اختلافاتی وجود دارد که ناشی از نحوه آمارگیری است اما در کشور مرجع آمارهای تلفات تصادفات، پزشکی قانونی اعلام شده است.
این عضو کمیته ایمنی راه‌های خوزستان همچنین گفت: در مورد کشته شدگان تصادفات رانندگی در پنج سال اخیر در استان پژوهشی انجام شده است.
وی افزود: در نظر داریم پژوهشی در مورد مصدومان تصادفات و افراد حادثه خیز در تصادفات انجام دهیم که تفاوت احتمالی این افراد از نظر شخصیتی و روحی روانی با افراد طبیعی مشخص شود و راهکارهایی نیز برای رویارویی با این مسائل پیدا شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول