اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

مدیون رشادت‌ رزمندگان دفاع مقدس هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

مدیون رشادت‌ رزمندگان دفاع مقدس هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان ریگان با تاکید بر پیگیری امور رزمندگان اظهار داشت: وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که مشکلات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برطرف کنند.
برزنگ با اشاره به اینکه ما مدیون رشادت‌ها و دلاور مردی‌های این بزرگواران هستیم، افزود: شما رزمندگان قدر خود را بدانید، رزمندگانی که تا مرز شهادت رفتند و اکنون به قله افتخار رسیده‌اند، مسولیت شما خیلی سنگین است، شما باید برای ترویج فرهنگ جهاد تلاش کنید.
وی خاطرنشان کرد: عراق اکنون از جنگ هیچ افتخاری ندارد، اما ما برای هدف جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم، اکنون 23 سال از جنگ گذشت ما باید این افتخار را حفظ کنیم و بر ترویج آن بکوشیم، ما می‌خواستیم اسلام پیروز و کفر و باطل شکسته شود و مسلمانان احساس هویت کنند.
در این مراسم تعدادی از رزمندگان شهرستان ریگان خواستار راه‌اندازی هیت رزمندگان شهرستان و نمایندگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شدند و در این نشست نماینده هیئت رزمندگان شهرستان ریگان معرفی شد.
در ادامه داوود بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان در این مراسم اظهار داشت: بحث فرهنگ ایثار و شجاعت باید زنده نگه داشته شود در جنگ نگذاشتیم که یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.
وی افزود: این نشست‌ها به منظور بررسی مشکلات رزمندگان به صورت فصلی در نقاط مختلف شهرستان ریگان برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم تعدادی از رزمندگان به بیان خاطرات و مشکلات خود پرداختند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول